رفتن به محتوای اصلی

فرمانده زنان کوبانی : به نمایندگی از همه ی زنان مبارزه می کنیم
همه ی زنان انقلابی جهان را برای دفاع از آزادی فرامیخوانیم
15.10.2014 - 03:42

Missing media item.

اطلاعیه از کوبانی

ی.پ.گ در اطلاعیه خود آورده:«حملات و پیشروی تبهکاران داعش به منظور اشغال کوبانی که از 15 سپتامبر آغاز و در 29امین روز ادامه دارد, در جبهه‌های شرقی, جنوبی و غربی متوقف شده است. نیروهای ما با پشتیبانی حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی ضدداعش در جبهه‌ غربی و داخل شهر برخی نقاط را از وجود تبهکاران پاکسازی کردند.

در جبهه شرقی هم حملات تبهکاران صبح روز گذشته آغاز و تا نیمه‌های شب بی‌وقفه ادامه یافت. تبهکاران نتوانستند بخاطر مقاومت نیروهای ما پیشروی کنند و در طول روز به حملاتی انتحاری با استفاده از خودروهای بمبگذاری شده دست زدند. اما تمامی آن خودروها بدون اینکه آسیبی به ما برسانند, از سوی نیروهایمان منهدم شدند. در این جبهه در جریان درگیری‌ها 9 تبهکار داعش کشته شدند. نیروهایمان 7 قبضه کلاشینکف, یک خمپاره‌انداز و مقادیر زیادی مهمات نظامی دیگر را به غنیمت گرفتند.

در جبهه جنوبی هم تبهکاران بااستفاده از یک کامیون و یک دستگاه موتورسیکلت بمبگذاری شده به 2 حمله جداگانه دست زدند. نیروهای ما کامیون و موتورسیکلت را در میان خود تبهکاران منفجر ساختند. در جریان درگیری‌ها در این جبهه , تعداد زیادی از تبهکاران کشته و زخمی شدند, اما آمار دقیق آنها بدست نیامد. نیروهای ما در این درگیری 9 قبضه سلاح کلاشینکف را هم به غنیمت گرفتند.

در جبهه غربی هم مبارزان ما در روستای تل‌شعیر علیه تبهکاران به حمله‌ای گسترده دست زدند. در نتیجه این عملیات در این روستا, تپه استراتژیک واقع در نزدیک روستا از وجود تبهکاران پاکسازی شد. در این حمله هم 4 تبهکار کشته شدند. نیروهای ما در این درگیری هم 2 قبضه سلاح بی‌کی‌سی, یک کلاشینکف را به غنیمت گرفته و جنازه 3 تبهکار داعش به دست مبارزانمان افتاد».

Missing media item.

نالین آفرین فرمانده زنان کوبانی

Missing media item.

انتقام زنان شنگال و کوبانی را از داعش خواهیم گرفت

فرماندهی کل واحدهای مدافع زن " ی.پ.ژ " با اعلام آنکه کوبانی را به گورستان داعش مبدل می کنند می گوید انتقام تمامی زنان از جمله انتقام زنان شنگال را از داعش خواهند گرفت . این فرماندهی تمامی زنان را به صفوف ی.پ.ژ فراخوانده تا برای آزادی خود بجنگند.

فرماندهی کل ی.پ.ژ درباره مقاومت یکماهه کوبانی در بیانیه ای بار دیگر بر اراده مبارزانش برای تداوم دفاع و نبرد تأکید کرده است .

در متن این بیانیه آمده است : " به حضور بی نظیر مردم چهار بخش کردستان و جهان همزمان با مقاومت یک ماه اخیر ی.پ.گ و ی.پ.ژ و مردم کوبانی درود می فرستیم و با تکرار پیمان در برابر شهدای انقلاب تعظیم می کنیم . "

فرماندهی ی.پ.ژ می گوید در یکماه گذشته به جهانیان ثابت شد که شخصیت کرد آزاد و زن آزاد که دانش آموخته فلسفه زندگی آزاد هستند هیچگاه خاک و کرامتشان را ترک نخواهند کرد و هیچ نیرویی نمی تواند اراده ای که موتاثر از شهیدان است را درهم بشکند.

این بیانیه می افزاید ما زنان ، به خلقمان و جامعه بشری اعلام می کنیم که در صفوف ی.پ.ژ برای درهم کوبیدن داعش به نمایندگی از تمامی زنان مبارزه می کنیم و انتقام زنان شنگال و زنانی که توسط این گروه سربریده شدند را خواهیم گرفت .

فرماندهی ی.پ.ژ با تأکید بر آنکه با اراده شان تمامی امیدهای دشمنان را ناکام خواهند گذاشت می گوید هر وجب از خاک کوبانی را به گورستان اشغالگران مبدل می کنیم و مانند رفقا آرین میرکان ، روژدا و سما و صدها رفیق دیگر سوگند یاد می کنیم که از جانمان پلی برای آزادی و کرامت زنان و خلقمان بسازیم .

فرماندی واحدهای مدافع زن همچنین عموم زنان انقلابی سراسر جهان را فراخوانده تا با حضور در خاورمیانه و کردستان در صفوف ی.پ.ژ برای آزادی بجنگند.

 منبع فرات نیوز

Missing media item.

تانک داعش که به تصرف زنان کوبانی درآمده

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

آ. ائلیار

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.