رفتن به محتوای اصلی

جمهوری اسلامی برای حفظ نظام ازمقابله به مثل عقب نشست!

جمهوری اسلامی برای حفظ نظام ازمقابله به مثل عقب نشست!

سی و یک سال از حیات ننگین و منحوس نظام اسلامی درایران می گذرد. تمام طول حیات جمهوری اسلامی فقط با سرکوب و شکنجه و زندان وبخصوص ستم به زنان نمی توان تعریف و تفسیر کرد بلکه حیات حکومت اسلامی مساویست با سی و یک سال رجز خوانی و کرکری های بی حد و اندازه و گوش خراش رهبران سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی نیز می توان تبین نمود!

اخیر رهبران نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی تهدید کرده بودند اگر کشتی های متعلق به ایران مورد بازرسی قرار گیرد ،آنها به مقابله به مثل برخواهند خاست و با قایق های تند رو به کشتی ها غربی حمله خواهند برد که این موضوع در مجلس شورای اسلامی نیز به تصویب رسیده بود.اما اینک همان مجلسیان بدین موضوع پی برده اند که اقدام آنها باعث آغاز جنگ سرنگون ساز نظام جمهوری اسلامی خواهد شد که در آن صورت همه سرنشینان کشتی نظام رابه قعرتاریخ خواهد سپرد.بدین خاطرمرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اعلام کردکه : ایران مجاز نیست دربازرسی کشتیها مقابله بمثل کند

http://aftabnews.ir/vdcfmedycw6dx1a.igiw.html

درهمین رابطه می توان براحتی به توخالی بودن تهدیدهای نیروهای نظامی سیاسی نظام اسلامی مبنی بربستن تنگه هرمزو به آتش کشیدن منطقه پی برد!

احمدی نژاد که به اتکای آرای مردم به قدرت نرسیده است بلکه توسط نیروهای مخفی وزارت اطلاعات و شورای نگهبان که در پشت صحنه با صف آرائی نظامی و فاشیستی سربازان گمنام امام زمان توانسته اند اورا به مقام ریاست جمهوری اسلامی برسانند که این حقیت را برای اولین بار کیهان شریعتمداری نیز اخیرا علنی کرده است.

کیهان: کیست که نداند کیهان یکی از عوامل اصلی پیروزی احمدی‌نژاد بود.

http://aftabnews.ir/vdcf1edy0w6dx1a.igiw.html

احمدی نژاد یکی از یاوه گویان شناخته نظام ولایت فقیه است ودر همین رابطه به مضحکه جهانی تبدیل گشته است.وی در مورد گروگان گیری ملوان های انگلیسی نیز با اولین تهدیدات انگلستان به چاپلوسی و دریوزدگی افتاد و پیشاپیش همه ملوانها را با سلام و صلوات وهدایا بسیار نفیس به انگلستان فرستاد.وی که همچون خفاش در شب دست به کار می شود تا به اهداف مرموزش دست یابد در مورد آزاد سازی قاتل زنده یاد دکتر شاپور بختیار از تاکتیک گروگانگیری و معاوضه وآزاد سازی با ضارب دکتر بختیار دست یافت! بنا به گفته وزیر خارجه فرانسه ـ محمود احمدی نژاد رییس جمهور ایران در سال ۲۰۰۹ به دولت فرانسه پیشنهاد کرد که قاتل شاپور بختیار را با کلوتیلد ریس، یک معلم فرانسوی که در ایران دستگیریا بهتربگوئیم به گروگان گرفته شده بود با وکیلی راد معاوضه کند، ولی این درخواست توسط دولت فرانسه رد شد. یک دادگاه در فرانسه روز ۱۸ مه ۲۰۱۰، تنها چند روز پس آزادی کلوتیلد ریس فرانسوی در ایران، وکیلی راد، را پس از ۱۹ سال زندان آزاد کرد. رهبران جمهوری اسلامی فقط مبارزان راه آزادی در ایران را به گروگان و شکنجه و اعدام در نیاورده است بلکه سالهای درازی در خارج کشور نیز به ترور و گروگان گیری مبارزان مقیم خارج از میهن دست یازیده است. در تابستان ۱۳۵۹ تیمی به رهبری انیس نقاش اقدام به ترور وی کردند که با هشیاری محافظ های بختیار ناموفق بود. او از این سوء قصد جان سالم به در برد اما در این ماجرا یک پلیس و یکی از همسایگان خانه بختیار به قتل رسیدند. انیس نقاش بعد از آزادی و در ایران اعلام کرد که این تیم از سوی مسئولان وقت جمهوری اسلامی برای قتل شاپور بختیار اعزام شده بودند. انیس نقاش توسط پلیس فرانسه دستگیر و به حبس ابد محکوم شد اما پس از مدتی از طرف دولت فرانسه مورد عفو قرار گرفت و به جمهوری اسلامی تحویل داده شد. علی وکیلی‌راد که در سوئیس دستگیر شد و به فرانسه تحویل داده شد. او در طول محاکمه‌اش در ۱۹۹۴ در جریان اعترافاتش بیان کرد که جمهوری اسلامی وی و همکارانش را مامور قتل شاپور بختیار کرده بودند.

در پایان می توان نتیجه گرفت که رهبران نطام جمهوری اسلامی از آنجائیکه می دانند پس از سرنگونی نظام منفورشان در هیچ کجای دنیا مکان امنی برای ادامه زندگی ندارند ،لهذا برای حفظ نظام فرتوت خویش ـ تن به هر سازش و خواری و فتنه انگیزی های گوناگون مانند نوشیدن جام زهر توسط خمینی دست خواهند زد .

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید