رفتن به محتوای اصلی

آنچه که گذشت...!

آنچه که گذشت...!

با تشکر از شما استاد بزرگ که وقت گرانبهای خودتون رو در اختیار من میگذارید !

استاد بزرگ : بازم که تو این طرفا پیدات شد مگه نگفته بودم دیگه نبینمت ! ؟ به چه زبونی بگم که این طویله حرمت داره . من کی به تو وقت دادم ؟ سر خود راه افتادی و اومدی تو....اصلا تو چرا جاهای دیگه نمیری ؟ خودتون انواع و اقسام مجالس و مجامع رسمی و بین المللی دارید چرا نمیری سازمان ملل.....و یا چرا نمیری واتیکان.... و یا کاخ سفید...!؟

من : حق با شماست استاد بزرگ . ولی اومدن من به حضور شما دلیل مهمی داره . در ضمن رفتن به اون جاهایی که شما اشاره میکنی به این سادگی نیست و خوشبختانه من شرایطش رو ندارم .

مثلا برای ورود به واتیکان 2 شرط لازم است یا باید بچه باز باشی و یا کشیش ! اگر هم کشیش بچه باز باشی که خود پاپ هستی و جواز ورود و خروج به واتیکان با امضاء خودت است !

برای ورود به کاخ سفید یا باید سیاستمدار باشی و یا مجاهد انقلاب شده ! اگر هم "مجاهد انقلاب شده سیاستمدار" باشی که دیگه اصل جنسی ...! علی صفوی و جعفر زاده و شازده مسعود میدونن من چی میگم !

برای ورود به سازمان ملل هم یا باید قرمساق باشی و یا مسلمان ! اگر هم احمدی نژاد باشی که دیگه پهن کردن فرش قرمز یک ضرورت دیالکتیکی است...منتها از در عقب !

استاد بزرگ : بسه دیگه . حالا خیلی خلاصه بگو اون چه ابهام مهمی بود که تو رو به اینجا کشوند !؟

من : با سپاس از متقاعد شدن شما ...! عرض شود به شعورتون....دو روز پیش روز کارگر بود...

استاد بزرگ : خب به من چه ؟

من : ولی روز کارگر خیلی مهمه !

استاد بزرگ : خب به تو چه ؟

من : ولی من اون روز اونجا بودم و خیلی همه چیز عجیب بود....

استاد بزرگ : شما آدما چه چیزتون عجیب نیست ؟ حالا بگو چطور بود ؟

من : جمعیت زیاد بود شعارها کوبنده بود با عکسهای رنگی مختلف از مارکس و لنین و مائو و چه گوارا و استالین و عبدالله اوج آلان و دونرکباب ، که جات خالی زدیم به بدن !

استاد بزرگ :تا اینجای قضیه که چیز عجیبی نبوده ، این هم مثل بقیه کارنوالهای دنیای شماها . دلتان هم خوش است که انواع و اقسام روز جهانی دارید . روز جهانی زن...روز جهانی کودک....روز جهانی ما حیوانات و طبیعت و محیط زیست و از این حرفا .

یه عده روز جهانی مشخص میکنند و سازمان ملل خودتون اون رو تائید میکنه . همه دنیا هم باید به رسمیت بشناسد و میشناسد و بعد جشن میگیرید و کارنوال راه میاندازید . در روز جهانی کارگر همه کارگر میشوند . تحلیل و حمایت و اطلاعیه و جشن و شادی ...و البته فقط برای یک روز ! روز جهانی زن هم همینطور است همه زن میشوند و پز دفاع ازحقوق زن میدهند و زنانه ها مد میشود ! روز جهانی کودک هم همه بچه میشوند ...فقط نمیدانم چرا روز جهانی محیط زیست و دفاع از ما کسی حاضر نیست از خجالت آب بشه بره تو زمین ؟

من : ولی استاد بزرگ اهمییت روز جهانی برای هر پدیده ایی را نباید دست کم گرفت !

استادبزرگ : کاملا موافقم منم دست کم نگرفتم . همین نیروی عظیم و تاریخی کارگر ، اهمیتش و خطرش را نظم نوین بهتر از هر کسی درک میکند . فکرش را بکن یک اعتصاب سراسری در ساختار بیمار اقتصادی نظم نوین ستون فقراتش را مثل منارجنبان خواهد لرزاند . پس برای مهار این خطر باید روز جهانی داشته باشد حتی تبلیغ میشود اجازه تظاهرات و راه انداختن کارنوال میدهند تا به شکلی قانونی همه در همان یک روز فقط فریاد بزنند .

همه کارگر میشوند حتی خمینی هم اعلام کرد لیکن خود خدا هم کارگر است ! رضا پهلوی ، اوباما ، شیراک ، موسوی و انواع و اقسام استیلهای کارگری....!

خود کارگر کجاست ؟ چه میخواهد ؟ چه میکند ؟ یا با همان قوانین استثماری از فردای روز کارگر میرود سر کار و یا اصلا کار پیدا نمیشود . 100 سال است روز جهانی کارگر قدمت دارد و ای کاش تمامی این نمایشهای تکراری و حرکتهای لاکپشتی حداقل تکانی به اندازه صد قدم میخورد !

من :ولی استاد بزرگ این نیروی عظیم تاریخی باید بالاخره رهبری شود یا نه ؟

استاد بزرگ : بی خیال بابا ! کارگر امروز چشمش که به یه مشت عکس قدیمی و کهنه و روشها و حرفهای تاریخ مصرف گذشته استالینی میافتد اصلا از خیر همه چیز میگذرد . برای اکثر مدعیان رهبری ، روز جهانی کارگر فقط بهانه است . به نام نامی کارگر همه ساز خودشان را میزنند و فکر میکنند که میشود هر مزخرفی را به کارگر تحویل داد !

طرف مدعی رهبری است . اطلاعیه و پیام میدهد برای خیزش عمومی طبقه کارگر ! اما وقتی پیام را با دقت میخوانی بیشتر شبیه طنز سیاسی است . کارگر کاملا متوجه است که تشریح استراتژی احمقانه دفاع از موسوی و کروبی در مقابل خامنه ایی....زیر پوش روز جهانی کارگر یعنی چه !؟ طوری حرف میزند که گویا یکی از جناحهای همین رژیم در خارج است و چون اینجا خیلی خرتو خره ....پس منم از همون غیبت پیام استراتژی بلغور کنم !

ای آقا امام زمان شماره 2...شما حالتون خوبه ؟

بله ، آقا حالش خوبه . نه کودنه و نه حتی نیازی میبینه که خودشو به کوچه علی چپ بزنه . چون رسما از سحابی و افسران امریکایی تشکر و قدر دانی میکنه که اینها متوجه شده اند اشکال در اسلام و دین نیست فقط کافی است این جناح حاکم برود و خودش بیاید و بنشیند و لقمه اسلام نوین و بردبار را برای مردم بگیرد با شعار : مرگ بر اصل ولایت فقیه !!

من : ولی همه اینا روی هم چه ربطی به روز کارگر داره ! ؟

استاد بزرگ : ربط داره جانم ، خیلی هم زیاد ! تاریخ عملکرد مدعیان و رهبران را که تا به امروز مرور میکنی متوجه ربط گوز با شقیقه میشوی . ظرافت حرفشان همین است که چیزی را به گونه ایی بگوید تا کسی متوجه نشود و بعد عده ایی فکر میکنند به دلیل پیچیدگی حرف متوجه نشده اند . مثل داستان آن سید مصری که مریدان جاهلش سکوتش را دلیل بر پیچیدگی او میپنداشتند . در چنین وضعیتی آدم عاقل باید شرم کند که مدعی باشد و به شعور همگان توهین کند . ولی رهبران حاضر و غایب با شرم میانه ایی ندارند و با قدرت سیاسی نعشه میشوند قدرتی که مسیرش از جنسیت و فردیت فرو برنده میگذرد !! دیالکتیک پرنده و دیالکتیک درنده ...!

من : ولی استاد بزرگ این که گفتی خیلی حرف بود و ما که نفهمیدیم چی گفتی !

استاد بزرگ : تو نفهمیدی چون چیزی برای فهمیدن تئوریها و پیامهای نوین و کهنه وجود ندارد . اینکه عده ایی 20 یا 30 و یا 100 سال زور زدن و میزنن تا از هیچی سردرآورند مشکل دارند یعنی مریضن ! آن عده ایی هم که آگاهانه برای هیچی سوت و کف زدن و میزنن...داستان همان اقلییت خائنی است که چرچیل روزگاری به آن اشاره کرده بود !

من : ولی نقش رهبری مهمه استاد بزرگ....

استاد بزرگ : پس برو زور بزن و رهبر شو . منم همین الان برات نسخه میپیچم که چقدر رهبری خاصییت دارد . از تفاوتهای بین رهبر و مدافعان کارگر و نبوی و شادی صدر و سکولار سبز و فمنیست های بامزه و بی مزه ....و خلاصه کلا قانون اساسی انقلاب و مانیفست اسلام بردبار را خواهم نوشت !

الف : گونه هایی از رهبری ادرار آور است چون بالای 80 درصد آن از آب تشکیل شده است !

ب :گونه هایی دیگر از انواع رهبری و مدعی ، مثل دستگاه تصفیه عمل میکنند و نمیگذارند تا رنگ و بوی رهبری به کسی سرایت کند به خصوص به اقوام خودشان !

ت : براساس شواهد قرآنی به خصوص سوره النساء....گونه هایی از رهبری هم به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ، ضد تنش و ضد نگرانی هستند !

ث : گونه های دیگری از رهبران به دلیل نقص فنی باعث کاهش خون میشوند !

پ :

من : ولی استاد بزرگ لطفا کافیه . من باید برم چون عجله دارم .

استاد بزرگ : حالا کجا با این عجله ؟

من : مستراح ....

استاد بزرگ : پس تا برگردی من این مانیفست رهبری را به سه سوت تمامش میکنم تا کف کنی !

پیروزی در فاز سرنگونی وعده قرآن است . بزودی در تهران . فردا ساعت هشت و چهل و پنج دقیقه در میدان جوادیه !

والسلام علی سیده النساء الشاسکولین .

آیه پنتاگون. سوره CIA

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید