رفتن به محتوای اصلی

همکاری داعش و حزب الله لبنان، برای تحریک شیعیان سعودی

همکاری داعش و حزب الله لبنان، برای تحریک شیعیان سعودی

سایت حزب تضامن دمکراتیک اهواز:

انفجار های مشکوک در مساجد شیعه سعودی در هفته گذشته، انسان را به یاد انفجارهای مسجد و حرم عسکریین در شهر سامره عراق در سال 2003 می اندازد که توسط سپاه قدس و سپاه بدر وابسته به ان انجام شد تا بهانه را برای اعدام و به اشوب کشاندن شهر های شیعه عراق پدید اورد و از ورای ان سپاه قدس با گسیل کردن جوانان شیعه به بهانه مبارزه با تکفیری ها و بعثی ها، نیروی نظامی خود را بوجود اورد و مخالفین خود را نابود کند تساط خود را بر دولت عراق تحکیم بخشد.

این همان سیاستی است که دستگاه های امنیتی نظام ایران شدیدا این خط تفرقه و جنگ طایفه ایی را تعقیب میکنند و منظر دیگر ان کمک به ارمنی ها در جنگ قره باغ بین جمهوری اذربایجان و ارمنستان بود، و همچنین سکوت در قبال کشتار مسلمان چچنی و دفاع از ارتش روسیه بود.

بی شک حملات داعش به مساجد شیعه سعودی ادامه همین خط تفرقه و ادمکشی سپاه قدس است که برای تحریک شیعیان سعودی علیه دولت مرکزی، که در جنگ با گروه های حوثی وابسته به ایران هست، میخواهد که منطقه شرقی شیعه نشین را به شورش وا دارد و وانمود کند که حملات داعش به شیعیان سعودی ادامه حملات ارتش سعودی به تروریست های حوثی که ایران انان را شیعه میخواند است!؟

شک نباید کرد که در حملات داعش به شیعیان سعودی، با هماهنگی حزب الله لبنان و سپاه قدس انجام گرفته است، و یک طرح و نقشه حسن نصرالله و قاسم سلیمانی برای راه انداختن جنگ داخلی در سعودی است، جنگی که فقط منفعت ان به سپاه پاسداران و حزب الله لبنان خواهد رسید. 

علامه محمد علی الحسینی، روحانی مبارز شیعه لبنان و دبیر کل شورای اسلامی عربی، در گفت و گو با شبکه خبری الحدث، شیعیان سعودی را نسبت به دعوت های مشکوک از سوی حسن نصر الله و مقامات ایرانی، برحذر داشت.

وی افزود: "پیش از آنکه تحقیقی صورت گیرد، آقای نصر الله کشور سعودی را به کشتن فرزندانش متهم کرد. سپس خطاب به دبیر کل حزب الله لبنان گفت :« ما به عنوان شیعیان لبنان به شما سید حسن نصر الله، اجازه دخالت منفی در امور کشورهای عربی از جمله سعودی، بحرین ، یمن، عراق و سوریه و حتی لبنان را نخواهیم داد

الحسینی خطاب به شیعیان منطقه القطیف گفت: «برداران به هوش باشید، کشور سعودی وطن شماست … این کشور سرزمین حرمین شریفین است

وی ضمن هشدار نسبت به طرح های ارائه شده برای مقابله با عملیات تروریستی در مناطق شیعه نشین سعودی، گفت:« هر طرحی که از سوی رژیم ولایت فقیه یا وابستگان خارجی آن برای منطقه القطیف ارائه شود، از جمله تجزیه یا دعوت به تشکیل کمیته های مردمی خطری بزرگ به شمار می آید

الحسینی شیعیان القطیف را به همکاری با وزارت کشور سعودی فراخواند و خطاب به آنها گفت که امنیت سعودی بر عهده همه است و شما شهروندان این کشور هستید.

روحانی معروف شیعه لبنان، مردم القدیح در سعودی را به نپذیرفتن دعوت های مشکوک از سوی نصر الله فراخواند و خطاب به آنها گفت: «این مسئولیت تاریخی شماست کسانی که شما را به تشکیل کمیته های مردمی فرامی خواند، به دنبال نابودی شما هستند… آنچه که لازم است انجام دهید، همکاری با دولت است

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
سایت حزب تضامن اهواز

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید