رفتن به محتوای اصلی

پیرامون خبر درج شده در ایران گلوبال!

پیرامون خبر درج شده در ایران گلوبال!

توضیح مسئول ایران گلوبال:

این خبر تحت عنوان «فضائل عزيزان توسط اف بي آي دستگير شد » که توسط امیلی به ادرس سایت ارسال شده بود ،نادرست است . همچنین ارسال کننده خبر با استفاده از دهها نام مستعار در «صفحه شما» کامنت هایی در تائید خبر ساختگی خود گذاشته بود که همراه با لینک «خبر » از سایت بر داشته شده است . شایان ذکر است که فضائل عزيزان نیز توسط امیلی این خبر را تکذیب می کند.

اطلاعیه منوچهر محمدی

اخیرا شخصی‌ که هویت ایشان بر من آشکار است ولی‌ به جهت ملاحظات خاصی‌ ذکر نام او‌ لازم نیست مدتهاست که با سرقت شناسه و رمز ورود کامپیوتری اینجانب به نام من به افراد مختلف، سایتها، و رسانه‌های شنیداری و دیداری ایمیل و یاهو مسنجر ارسال کرده و به دروغ از جانب من با فحاشی و بکار بردن الفاظ رکیک در صدد تفرقه افکنی و ترور شخصیت من می‌‌باشد. ضمنا ایشان با سرقت رمز ورود تلفن دستی‌‌ام به افراد مختلف تلفن کرده و از جانب من پیام دروغین همراه با الفاظ ناشایست ارسال می‌‌کند. بنظر می‌‌رسد هدف ایشان تخریب روحیه اینجانب برای ادامه مبازرزات و تفرقه پراکنی بین صفوف اپوزیسیون می‌‌باشد.

بدینوسیله یادآوری می‌‌شود چنانچه برای دوستان همچنان ایمیل، یاهو مسنجر و یا پیام تلفنی با شماره تلفن دستی‌ اینجانب ارسال می‌‌گردد، به هیچ وجه از طرف من نبوده بلکه همچنان که ذکر شد این فرد با سرقت شناسه کامپیوتری و همینطور شماره تلفن دستی‌ ام، اقدام به تفرقه افکنی می‌‌کند. در ضمن در راستای دفاع از حقوق خصوصی‌ خودم مراتب را از طرق قانونی پیگیری کرده و پس از اخذ نتایج دادگاه نام این فرد را برای عموم افشا خواهم کرد. با سپاس فراوان منوچهر محمدی

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید