رفتن به محتوای اصلی

اعدام و مجازات مخالفين سياسى، نشانه توحش است!

اعدام و مجازات مخالفين سياسى، نشانه توحش است!

اين روز ها اخبار اعدام كردنهاى دسته جمعى توسط جمهورى اسلامى در ايران، فضاى سياسى و خبرى سراسر جهان را تحت تاثير قرار داده است۔ دو هفته قبل اعدام ٥ زندانى سياسى با موج اعتراضى وسيع و اعتصاب عمومى در شهرهاى كردستان روبرو شد۔ بار ديگر پرونده رژيم قتل عام و كشتار اسلامى، رژيم دهها هزار اعدام و صدها سنگسار و به مراتب بيشتر زندان و شكنجه و تجاوز در مقابل چشمان بهت زده جهان قرار گرفت۔

اعترضات اجتماعى در كردستان و موج وسيع ابراز نفرت و انزجار در سطح بين المللى، موقعيت جديدى از توازن قوا بين مردم معترض و رژيم اسلامى را گشود۔ قطعا تداوم اين اعترضات توازن قوا را به نفع مردم آزاديخواه بر خواهد گرداند۔ اعدام كشتار قانونى و علنى انسانهايى است كه از هر گونه قدرت دفاع از خود محروم گشته اند۔ اعدام كشتار قانونى مردم يك جامعه است، آدم كشى علنى است، چنيين رفتارى با مردم يك جامعه نشانه سلطه توحش و بربريت است۔ نمايش اعدام با فرهنگ معاصر و با تمدن امروزى در تضاد است۔ جهان و نسل جديد جهانى اين توحش را نميپذيرد۔

اعدام و سنگسار در ايران تحت حاكميت رژيم اسلامى، امرى است روزانه طى اين سى سال، اين لكه ننگ بر بشريت را بايد برچيد۔

"اعدام عمل شنيعى است" اعدام و بدار آويختن مخالفين يكى از شنيع ترين اقداماتى است كه انسان تصور ميكند۔ اما متاسفانه براى ما، براى نسل ما كه چشم به جهنم اسلامى باز كرده ايم، اينقدر از اين جنايت را در گوشه و كنار زندگى خود شاهد بوده ايم كه سراپا و بحق مملو از نفرت و خشم عليه اين آدم كشيها هستيم۔

بارها قصد داشته اند كه با نمايش اعدام و سركوب، نسل ما را مرعوب كنند و اين نسل را به تمكين وادارند، اما خوشبختانه اين نسل ، توقعات و خواست زندگى لارج و ماكزيمال خود را، خواست زندگى آزاد و مرفه خود را هيچگاه كنار نگذاشته است۔ اين نسل جوان در ايران، هم نبض و هم جهت با نسل جوان در فرانسه و سوئد و غرب ، آرزوى دنياى فارغ از كشتار و جنگ و جامعه آزاد را در عمل روزانه خود ، در زندگى روزمره فرياد ميزند۔

حقیقت این است كه جمهوری اسلامی نقطه ضعف خود را مردم بپا خاسته و منزجر از حاكمیت اسلامی میداند. جنبش سرنگونی رژیم اسلامی توسط مردم، پاشنه آشیل رژیم اسلامی است. نقطه شكننده جمهوری اسلامی همين است، همین مردمی كه سالها است برای بر چیدن این نظام ضد بشری به میدان آمده اند. تنها جنبش مردم برای رهایی از شر حكومت اسلامی میتواند جواب ممكن و قاطع به لغو كامل اعدام و به كل این مسله بدهد.

نسل ما در مقطع زمانى حساسى زندگى ميكند، در متن زندگى ما مسايل مهمى وجود دارند كه بايد جواب بگيرند۔ نسل ما بايد نسل شكست ناپذيران تاريخ شوند بايد تا لغو كامل اعدام تا از صحنه خارج كردن فرهنگ ضد زن و ضد آزادى تا رهايى كامل پيش رفت۔ راه ديگرى متصور نيست۔

مرگ بر جمهوری خونخوار اسلامی ایران

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
ایمیل دریافتی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید