رفتن به محتوای اصلی

تبرئه در بارگاه خلیفه!

تبرئه در بارگاه خلیفه!

اخيرا رفیقی بریده‌ای از یکی از روزی‌نامه‌های جمهوری اسلامی را برایم فرستاد که آنرا در تمامیت خود در روبرو می‌بینید. در اين روزنامه از "حکم" بیدادگاهی در خراسان سخن رفته که در آن قاضی یک پرونده تجاوزبه عنف (به يک زن)حکم داده که چون بنا به گفته متهم در زمان صورت گرفتن تجاوز شیطان به جسم وی وارد شده و او را گول زده است. بنابراين گناهکار اصلی جناب شیطان بوده و متهم بیگناه است. بر اين مبنا قاضی مزبور اعلام کرده که برای کامل شدن رسیدگی به پرونده و صدور حکمی کاملا شرعی باید متهم اصلی و مسبب واقعی یعنی "فرشته یاغی و رانده‌شده"يعنی شیطان را دستگیر و محاکمه کرد که چون فعلا به "دلایل تکنیکی" چنین امری امکان‌پذیرنمی باشد پس ناچارا می‌باید با تعویقی طولانی‌مدت آن را به "روز قیامت" موکول نمود! بدینگونه بار دیگر رژیم زن‌ستیز و وابسته به امپریالیسم جمهوری تجاوزگری را تبرئه کرده و با توجیهی احمقانه، اما کاملا "اسلامی" او را به دامن ّاسلام عزیز" بازگرداند!

جالب‌تر از این حکم شرعی آن است که دادستان که گویی دستکم بندهای مصوبه قوانین را مورد مطالعه قرار داده به "حکم" مصوبه اعتراض کرده و از این هم جالب‌تر واکنش ریاست "بیدادگاه" است که اعتراض دادستان را رد کرده و می‌گوید که دادستان "به ریش نداشته‌اش می‌خندد که به این حکم اعتراض می‌کند"!

چنين احکامی بدون شک شگفت‌زدگی بسیاری از انسانها در قرن بیست‌و‌یکم را بر می‌انگيزد. اما متاسفانه دیگر چنین احکامی ما را، آنان را که با شالوده اندیشه و عملکرد این حکومت آشنا هستند و بیش از سی سال است آن را به اشکال گوناگون با گوشت و استخوان خود تجربه کرده‌اند، به تعجب نمی‌اندازد. چرا که نمی‌توان انتظار داشت که اینان که گویا روبنای فکری خود را بر پایه شریعت و سنت، بر مبنای قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، بحارالانوار، حلیله‌المتقین، کشف‌الاسرار و توضیح‌المسائل بنا کرده‌اند دیگرگون اندیشیده و "حکم" صادر کنند. در سی سال گذشته اینان مردم ما را مورد یورش و تجاوز قرار داده، گرفته، بسته، شکنجه کرده و کشته‌اند و همواره نیز بهانه‌ای "شرعی" برای جنایات خود داشته‌اند. به راستی از آنان که به بهانه "امر به معروف و نهی از منکر" مورد تجاوز قرار می‌دهند، آنان که با توجیه مبارزه با "مفسدفی‌الارض" می‌کشند، آنان که برای "مبارزه با فساد اخلافی، هرزگی، مبادرت به اعمال شنیع" و هزار و یک بهانه دیگر شلاق می‌زنند، دست قطع می‌کنند، چشم کور می‌کنند، قصاص کرده و سنگسار می‌کنند چه انتظاری جز اين میتوان داشت؟

به راستی که تا زمانی که بساط این دغلکاران که چنين دکانهائی باز کرده اند در هم ریخته نشده و تمامی افکار و اندیشه‌های مذهبی به تاریخ سپرده نشده‌اند می‌باید شاهد چنین درافشانی‌هایی بود. تنها راه ویران کردن بساط اینان مبارزه‌آی بی‌امان با آنان تا فروپاشی این نظام و پایه‌های وجودی آن یعنی سرمایه‌داری می‌باشد!

nader.sani@gmail.com

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید