رفتن به محتوای اصلی

اقدامات تروریستی داعش در ترکیه برای حفظ حاکمیت AKP است

اقدامات تروریستی داعش در ترکیه برای حفظ حاکمیت AKP است
داعش بدون آک پارتی نمی تواند نفس بکشد

Image removed.

================

به نقل از CNNturk، صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک حزب دموکراتیک خلق ها در اظهاراتی با انتقاد از حزب عدالت و توسعه گفت: آک پارتی به یک ساختار حمایت کننده تروریسم تبدیل شده است. این حزب در حال کمک کردن به گروه های تروریستی است. تنها عامل افزایش قدرت تروریسم، حزب عدالت و توسعه است.

وی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: حزب عدالت و توسعه برای پنهان کردن حمایت خود از گروه های تروریستی، حزب دموکراتیک خلق ها را در مظان اتهامات مختلف قرار داده و بدین طریق در تلاش برای فریب افکار عمومی ترکیه است. حزب عدالت و توسعه دارای اندیشه ای نزدیک به داعش است. داعشی ها برای این که آک پارتی در ترکیه حاکمیت مطلق را به دست بگیرد هر کاری از دستشان برمی آید را انجام می دهند. زیرا می دانند اگر حزب عدالت و توسعه در ترکیه از قدرت ساقط شود حمایت ها از دولت اسلامی عراق و شام (داعش) قطع خواهد شد. با حذف آک پارتی از عرصه حاکمیت ترکیه، کانال های تسلیحاتی داعش قطع خواهد شد. زمانی که حزب عدالت و توسعه در ترکیه حاکمیت بیش از یک دهه ای خود را از دست بدهد دیگر داعش نخواهد توانست نفس بکشد. به همین خاطر گروه تروریستی داعش بیش از هر چیزی حزب دموکراتیک خلق ها را هدف قرار داده است.

دمیرتاش در ادامه خاطرنشان کرد: خود نخست وزیر ترکیه در سخنان خود عنوان کرده است «بعد از بمبگذاری آنکارا بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته آرای حزب عدالت و توسعه در حال افزایش است». تمام پشت پرده بمبگذاری آنکارا در این جمله پنهان است. 102 انسان در این بمبگذاری کشته شده اند بعد "آقایان محترم" نظرسنجی ترتیب داده و به این نتیجه رسیدند که آرایشان در حال افزایش است. این سخنان اعترافاتی است که مشخص می کند حمله آنکارا به نفع چه کسانی بوده است. در واقع داعش برای این مسئله تلاش می کند. زمانی که داعش در ترکیه با کمک ساختارهای حکومتی دست به حملات تروریستی و جنایت می زند تنها هدفش نگه داشتن حزب عدالت و توسعه در حاکمیت ترکیه است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
http://www.kurdane.com/news/item/6021-

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید