رفتن به محتوای اصلی

خطاب به فعالان سیاسی ملی گرای مهاجران کُرد

خطاب به فعالان سیاسی ملی گرای مهاجران کُرد

اگر شما هم به خاطر نداشته باشید حافظه ی مردم ما محفوظ است ما بسیار نیک به خاطر می آوریم که در دوره ی جنگ جهانی اول چگونه ملی گرایان کرد با ملی گرایان ارمنی و آسوری دوشادوش هم دست به اجرای پروژه ی استعماری پاکسازی قومی در آزربایجان غربی زدید ما بسیار نیک به خاطر می آوریم که چگونه صدها هزار کرد از دست رژیم صدام به سرزمین ما گریختند و ماندگار شدند ما بسیار نیک به خاطر می آوریم که چگونه اسامی شهرهای تاریخی ما در استان آزربایجان غربی تغییر داده شدند ما همچنین شرارت های گروههای تروریستی حزب دموکرات کردستان ، حزب کموله و دست آخر پژاک را به یاد داریم. ما حزب کمونیست ایران را به یاد می آوریم که توسط شما به نام ایران کمر بر قتل مردمان ما بسته بود.

ما بسیار نیک می دانیم که چگونه اموال کسبه و تجار ما را می دزدید ما بسیار نیک می دانیم که چگونه آلت دست استعمار شده اید و می خواهید تا چماقی دیگر بر سر مردم ما شوید. فراموش نخواهیم کرد که جنایاتی که در شهر ها و روستاها و تمدن ما مرتکب شده اید. فراموش نخواهیم کرد که چگونه گستاخانه درخواست تغییر نام تاریخی آزربایجان غربی را دادید

شما سالیان بسیار زیادی است که تخم نفرت را می کارید و به کودکانتان تورک ستیزی را می آموزید ملتی که آغوش خود را برای شما گشود را همراه با برادران نژادپرست فارستان "آذری و عجم" نامیدید. حافظه ی ما زنده است ادعاهای ارضی شما را فراموش نکردیم ، کشتارهایی که براه انداختید و رعب و وحشتی که با بریدن سر شهدای ما و کشته های دیگران در این سرزمین می خواستید براه بیاندازید را از یاد نبرده ایم. از یاد نبرده ایم که بسیار پیشتر از داعش ارتکاب به جنایات جنگی را وارد خاورمیانه کردید و حال این همه تخم نفرتی که کاشتید چه محصولی خواهد داد؟ آیا مقصر اصلی ورزشگاه الغدیر شما نیستید؟ آیا این شما نیستید که از نفرت تغذیه می شوید؟ چرا باید جوانان تورک را محکوم کرد؟ جوانانی که شعارهای نفرت را شما به آنها یاد دادید.
مهاجرت به آزربایجان غربی

تصاویری از مهاجرت کردهای عراق به آزربایجان غربی که ماندگار شدند.

یادداشت – این نوشته شعار های نفرت را رد می کند اما معتقد است که مقصر اصلی این شعارها نه سر دهندگان آن که نفرت پراکنان قومی فارس و کرد است.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
ایمیل دریافتی

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید