رفتن به محتوای اصلی

نامه زندانی سیاسی رضا اکبری منفرد خطاب به پاپ اعظم

نامه زندانی سیاسی رضا اکبری منفرد خطاب به پاپ اعظم
تفسیر از:
نوشین ارشادی
ایران گلوبال- رضا اکبری منفرد زندانی سیاسی سالن 12 زندان رجایی شهر طی نامه ای از مخالفت خود با سفر رئیس جمهور ایران به واتیکان سخن به میان آورده است.متن نامه را در زیر می خوانید:
 
به عنوان یک زندانی سیاسی که هم در دهه شصت در زندان بوده‌ام و هم الان نیز به پنج سال و نیم زندان محکوم شده‌ام و تا کنون سه سال است که در زندان به سر می‌برم و به اطلاعتان می رسانم از اینکه می شنوم قرار است با جنایتکاری چون حسن روحانی ملاقات کنید نمی توانم احساس تاسف خود را ابراز نکنم به جهت اطلاعتان یک قلم خانواده اینجانب متحمل مصائب و جنایتهای عدیده ای از طرف این حکومت شده است 27 شهریور سال 60 بود که برادرم علیرضا را بدون هیچ دادگاه و کمترین فرصت دفاعی تیرباران کردند بعد از او در سال 64 برادر دیگرم غلامرضا را با وجود آنکه دو سال زندان را گذرانده بود ناگهان تیرباران شد و به دنبال آن در مرداد سال 67 در جریان قتل عام زندانیان سیاسی خواهر کوچکترم رقیه و برادر باز هم کوچکترم عبدالرضا را که هر کدام به مدت 7 سال در زندان بودند و به سه سال زندان محکم بوده و چهار سال زندان اضافه تر کشیده بودند اعدام کردند. خوب است بدانید که به خانواده ما حتی اجازه حضور بر سر مزار عزیزانمان را هم نمی دادند و حتی آشنایان و اقوامی هم که برای تسلیت به خانه ما مراجعه می کردند تعدادی دستگیر و راهی زندان شدند.
مادرم را چند ماهی در زندان اوین بازداشت کردند مادر مصیبت دیده و داغدارم بر اثر این همه فشار و نامردمی، دچار سکته مغزی شده و فوت کردند. در همه این سالیان سراسر جنایت همین حسن روحانی از مسئولان اصلی و از جمله یک دهه دبیر شورای عالی امنیت ملی بود. و این اعمال زیر نظر آنها صورت می گرفت و نقش مهم و آمرانه در همه آنها داشت.
در سال 88 خواهر دیگرم به نام مردم که دارای 3 فرزند می باشد که فرزند کوچکش 3 ساله بود دستگیر و روانه زندان شد به مدت 15 سال محکوم به زندان و هم اکنون 6 سال است که در زندان به سر می برد. درست به همین دلیل است که تا کنون این رژیم بیش از 62 بار در مجمع عمومی حقوق بشر و شورای حقوق بشر به خاطر نقض حقوق بشر محکوم گردیده است. به راستی من یا هر انسان آزادیخواه نباید از ملاقات شما و حتی اجازه ورود حسن روحانی به واتیکان تعجب کنم و متاسف باشم آن هم در شرایطی که خودتان قطعا از تعداد اعدام های همین دوره که از 2000 تن هم گذشته است مطلع هستید. اینکه دامنه این کشتارها در سوریه و یمن و عراق و … به کجا کشیده را قطعا نیازی به تکرار نیست.
به عنوان یک زندانی سیاسی و به عنوان برادری که اینگونه خواهر و برادرش را بی رحمانه تیرباران و اعدام و قتل وعام کردند از شما می‌پرسم به راستی می‌دانید با چه کسی ملاقات می‌کنید و به چه جنایتی مشروعیت می‌دهید؟ آنهم به نام واتیکان و مسیحیت؟
زندانی سیاسی رضا اکبری منفرد زندان رجایی شهر کرج – 4 بهمن 1394
 
............................
 
نوشین ارشادی :استفاده از خبر و گزارشات بدون نام نویسنده و منبع امکان پذیر نمی باشد.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
زندان رجایی شهر

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید