رفتن به محتوای اصلی

” ۱۰ ابرپروژه بزرگ” قرارگاه خاتم سپاه

” ۱۰ ابرپروژه بزرگ” قرارگاه خاتم سپاه
پروژه های میلیارد دلاری جدید

 سال گذشته سال بسیار خوبی بود و توانستیم پروژه‌های بزرگی را همچون فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی، آزاد راه حرم تا حرم، مس سنگون و خطوط مترو در شهرهای مختلف را به طور رسمی به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست صحن حضرت زهرا در بارگاه  امیرالمومنین در ایام نوروز افزود: این را یک توفیق بزرگ برای خودمان و نظام جمهوری اسلامی می‌دانیم که توانسته‌ایم این خدمت ناچیز را به آستان ائمه معصومین و فاطمه زهرا تقدیم کنیم و إن شاءالله در آینده ای نزدیک مابقی فازهای این پروژه عظیم را به بهره برداری خواهیم رساند و معتقدیم این پروژه از مهمترین و با برکت ترین پروژه های قرارگاه است که بدون هیچگونه چشم داشت منفعتی و سودآوری انجام داده ایم و یقینا تمام پروژه های قرارگاه را بیمه خواهد کرد.

عبداللهی با انتقاد از برخی کارهای سطحی و روبنایی در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: شعار دادن برای اقتصاد مقاومتی بس است و آنگونه که مقام معظم رهبری بیان داشتند، اقدام و عمل باید کرد.

دولت های مختلف می‌آیند و می‌روند ولی آنچه مهم است نظام جمهوری اسلامی است و ما همه موظف به  با افراد مختلف دولت از جمله شخص ریاست محترم جمهور و معاون اول جلسات متعددی داشته ایم و برنامه ها و فعالیت های خودمان را تبیین کرده‌ایم. ما به دور از هرگونه تنش زایی و ایجاد مجادله تنها کار و عمل را قبول داریم.

وی همچنین افزود: در سال گذشته به دفعات در خصوص ۱۰ ابرپروژه بزرگ ملی قرارگاه صحبت کرده ایم و تصمیمات خوبی در حال انجام است. کلیات طرح ها را اکثر بزرگان و مراجع تصمیم گیری پذیرفته اند و امیدواریم که با همراهی هر چه بیشتر دولت و مجلس این مهم در سال ۹۵ محقق گردد.

عبداللهی همچنین با اشاره به پروژه کمربند جنوبی تهران که عملیات اجرایی آن در سال ۹۴ آغاز شد اظهار داشت: این پروژه، می تواند تاثیر بسیار چشمگیری در بهبود محیط زیست، کاهش ترافیک، صرفه جویی در مصرف سوخت و رفاه و آسایش هرچه بیشتر مردم شریف جامعه اسلامی داشته باشد.

هم اکنون قرارگاه کارهای بسیار خوب و مهمی را در جمع آوری روان‌آب‌ها در دستور کار دارد و بر این باوریم که ضرورت ایجاب می کند منطقه ای مشابه منطقه پارس جنوبی برای استحصال آب شیرین از دریایی عمان و خلیج فارس راه اندازی شود تا بتوانیم با بحران آب پیش رو به شایستگی مقابله کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا همچنین خطاب به کارکنان و مدیران زیرمجموعه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اظهار داشت: در سال جاری هیچ رده ای را برای خدمت‌رسانی و سازندگی محدود نمی کنیم و البته این مهم باید با برنامه ریزی و نظارت هرچه بهتر از سوی ستاد مرکزی قرارگاه صورت گیرد.فارس

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

منبع:
فارس

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید