رفتن به محتوای اصلی

با بازگشت شاهزاده رضا پهلوی چه میشود!!
08.04.2017 - 16:34
‍ ‍ با بازگشت شاهزاده رضاپهلوی چه میشود!!
 
(بخش اول)
 
برای این مقال باید اول به کمبودهایی که جامعه ایران در ابعاد مختلف با آن مواجه هستند بپردازیم و در نقطه مقابل آن به امکاناتی که میتوان بدان رسید اشاره نماییم.
 
اکثریت جامعه ایران تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی قرار دارند بطوری که طبق آمار رسمی رژیم بیش از 40 درصد مردم ایران در زیرخط فقر قرار گرفته اند و این معضل بزرگ اقتصادی باتوجه به اینکه ایران از لحاظ دارا بودن ذخایر گازی و نفتی جزو کشورهای سطح اول جهان میباشد جای تاسف فراوان دارد..
 
با بازگشت شاهزاده رضاپهلوی  پول نفتی که به کشورهای عربی و گروه های تروریستی داده میشود  قطع شده و طبق برآوردهای اولیه به هر ایرانی بطور متوسط ماهانه بالای دو میلیون تومان ، حال یا بصورت نقدی و یا خدمات عمومی اجتماعی  تعلق میگیرد..
 
بر اساس اندیشه ها و سخنان شاهزاده رضاپهلوی که بارها از باورمندی خود به اعلامیه جهانی حقوق بشر سخن گفته اند طبق همان اعلامیه و با بازگشت ایشان به ایران دیگر شاهد انباشته شدن زندانهای ایران از هموطنانی که بدلیل ابرازعقیده ، دیه ، مهریه ، بدهی بانکی ، روابط دختروپسر و دیگر مواردی که مسبب اصلی آنها بی کفایتی رژیم میباشد نخواهیم بود..
 
با بازگشت شاهزاده رضاپهلوی و طبق اعلامیه جهانی حقوق بشر و باتوجه به در آمدهای کلان کشور ایران از این حجم ذخائر موجود ،  تحصیل فرزندانمان تا سطوح بالای دانشگاهی رایگان ؛ خدمات درمانی رایگان و تامین آتیه بازنشستگان سرلوحه نظام جدید ایران خواهد شد و در پی آن شاهد رشد و بهبود صنایع مادر ، صنعت توریسم ، حمل نقل عمومی و دیگر کمبودهای موجود در کشور خواهیم بود..
 
با بازگشت شاهزاده رضاپهلوی و با حذف رانتخواریهای موجود در رژیم فعلی فرصتهای شغلی متناسب و برابر برای هموطنان فراهم و بمانند کشورهایی که در سطح ایران هستند از حقوق ومزایایی همچون آنها که سرانه آن حداقل 20هزاردلار (معادل 80میلیون تومان )میباشد برخوردار خواهند شد..  #SAM
 
ادامه در پست بعدی
 
رای ما یعنی حمایت ازدزدیها، فسادها وجنایات رژیم 
 
کمپین بازگشت شاهزاده ( بسوی انتخابات آزاد )
 
کانال تلگرام
Missing media item.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

میترا فتحیان پور

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.