رفتن به محتوای اصلی

جنایات بشری بی پایان رژیم آخوندی!
15.01.2019 - 16:12

غم و اندوه در ایران پایان ندارد و این ثمره بیش از چهار دهه حکومت استبدادی دینی -آخوندی است.
یک هواپیمای هفتصدو هفت که نزدیک به پنج دهه از تولید آن گذشته( و از نگاه کارشناسان هوایی دنیا و نه کارشناسان وابسته به رژیم که خود جیره خور و غلام حلقه به گوش شان هستند!)را با تغییر کاربری برای حمل چهل تن گوشت که تازه اگر حقه ایی پشت ماجرا نباشد مهیا کرده اند!؟
آخر چرا پول و سرمایه های ملی مردم ایران صرف کشور گشایی و خودکامگی سران قدرت شود ؟آیا نباید تریلیون دلارهای حاصل از فروش نفت که در سوریه،یمن،فلسطین،عراق ،ونزوئلا و چند کشور آفریقایی آن هم تنها به دلیل داشتن پناه و حامی در روزهای سرنگونی را صرف خرید هواپیما و تجهیزات  مدرن حداقل از همان چین و روسیه هم پیمان شان هست به کار گرفته شود؟
باور کنید سنگ دلی و شقاوت نیز حد و اندازه دارد که امثال خامنه ایی و سایر سران نظام از آن کمترین  بهره را می برند.
سوالات بی پایان و پر شماری وجود دارد که یقین بدانید با وقاحت تمام سران جمهوری ظلم و استبداد بی پاسخ خواهند ماند!
اولین موضوع که باید از این ماجرای تلخ که دوباره خانواده بسیاری را سیاه پوش و داغدار نموده است اینکه بر فرض و استدلال شما که هواپیمای ذکر شده حامل گوشت بوده است!؟کجای دنیا تعداد زیادی درجه دار و دارای موقعیت های مهم نیروی هوایی را  رهسپار این محموله می نمایند؟بانک مرکزی بزرگترین اقتصادهای بزرگ دنیا نیز برای جابجایی محموله های شمش و طلا هم مقامات و درجه داران را گسیل نمی کنند که شما بی صفتان به این آسانی جان با ارزش شهروندان یک کشور را به مانند یک لیوان آب خوردن به مخاطره می اندازید.
موضوع دیگر حضور مهماندار زن در پرواز مرگ است که مگر کادر پروازی نیروی هوایی آن هم از نوع باری امکان حضور زن مهماندار را می دهد؟
بدان معنا که در شرایط خاص دین اسلام به خطر نمی افتد که یک بانو در میان خیل مرد به ماموریت فرستاده شود؟
سالهاست که همگان می دانند که از فرودگاه پیام کرج برای مقاصد غیر عرف(
 فرض را بر دروغ و یاوه هایتان می گذاریم و قبول می کنیم برای رفاه حال مردم ایران (که فرض محال است)چنین ریسک پرمخاطره ایی را به جان نه خودتان و خانواده بلکه تعدادی نظامی که برای امرار معاش و تامین زندگی زن و بچه هایشان این ریسک بزرگ را پذیرفتند انداختید !چرا نبایست از هواپیمایی باری و جدیدتر بهره می بردید؟
مگر ارتش و نیروی هوایی هواپیمای سی یکصد و سی بی بهره است که یک بوئینگ فرسوده مسافری را به حجله مرگ می فرستید؟
آری داستان کمی پیچیده است که رسانه های میلی آخوندی مثل تمام این سالها آن طور که مصلحت نظام حکم می کند خورد مردم داده و اخبار واقعی را تکذیب و دروغ بدخواهان نظام می دادند!؟
دیگر مردم رنج کشیده ایران زمین از هیچ خبر ناگوار شگفت زده نمی شوند،زیرا با وجود این حاکمان بی کفایت دردها و رنج های گذشته را فراموش نموده و آماده برای شنیدن فاجعه دست پخت این جنایتکاران بشری می شوند!
اینها آیا برایشان مهم است که بعد مرگ این تعداد سرپرست خانوار چه بلایی بر آن خانه و خانواده وارد می آید!؟به آسمان و زمین گویی که ککشان هم اگر بگزد،و خم به ابروی مبارکشان بی افتد.
حکایت سوختن پلاسکو،آتش گرفتن مدرسه ،حوادث تصادف دانش آموزان و دانشجویان ،حادثه کشتی سانچی را چه شد!؟بلایای طبیعی در مقابل بلایای رژیم آخوندی سر افکنده و شرمسارند !چوپان دروغگو اگر این روزها بود اعلام عدم کفایت در دروغ سازی و دروغ پردازی می نمود.کارگردان های بزرگ دنیا برای تعلیم و فراگیری در متد حیله گری و بی صفتی بایست در محضر خامنه ایی و سایر سران نظام حاکم ایران دوره فشرده بگذرانند!در آینده در کتب درسی جنایات هیتلر،چنگیزخان مغول ،قرون وسطی از آن حذف خواهد شد و دوران چهل ساله فجایع آخوندی تدریس خواهد شد و همگان تا قرن ها مات و متحیر خواهند شد که چقدر مردم ایران زمین نجیب و بی ادعا این قاتلان عصر حاضر را تحمل نمودند و زیر فشار این ظلم و استبداد کمر خم نمود اما هیچ دولت و سازمان جهانی درد واقعی ایشان را نفهمید و صدایشان را نخواستند که بشنوند!؟
ماجرای بوئینگ مسافری که گوشت حمل می کرد هم تنها خودشان می دانند که بر حسب مصلحت کدام تعداد افسر و درجه دار در لیست سیاه رفته بودند و بعنوان مهره سوخته باید از بین می رفتند!
حال این حادثه دردناک پایان ماجرا نبوده و نخواهد بود تا مدامی که این متجاوزان که چهل است ملت و سرزمین ایران را به گروگان گرفته اند بر ایران حکومت کنند ،این آش همانست و کاسه همان...
تنها روی صحبت با دلتمردان و کشورهایی است که با حاکمان قدرت و پول معامله کرده و پا در رکاب شان در پایمال نمودند خون مردم بی گناه سهیم هستند.
و نکته آخر اینکه هر ظلم و استبدادی روزی به نقطه پایان خواهد رسید و آن روز تک تک متجاوزان به ملت مظلوم ایران به سزای اعمال ننگین شان خواهند رسید!؟

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

حمید جباری

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.