رفتن به محتوای اصلی

ترکیه، عملیات چشمه صلح و حامیان تروریسم کُردی

ترکیه، عملیات چشمه صلح و حامیان تروریسم کُردی

جمهوری آزربایجان ، ترکیه و آزربایجان جنوبی باید صحنه ی آرایش حامیان تروریسم را امروز به خوبی زیر نظر بگیرند. از اکبر گنجی که پست تروریسمی بارزانی را توییت می کند تا همه ی آنهایی که در روزنامه های رژیم قلم می زنند، از فدرالیست ها تا سکولارهای اوپوزیسیون ایرانشهری، از تب و تاب دولت روحانی برای ایجاد راهپیمایی علیه ترکیه در شهرهای کردنشین ایران، از سیل عظیم ماشین تبلیغاتی و رسانه ای ایرانشهری، همه و همه شان « ننه من کُردم » بازی در می آورند و از چهره ی تروریسم کُردی یک سیمای مظلوم و قربانی درست می کنند.

کریدور « کُردسازی » از مرزهای ارمنستان تا مرزهای ترکیه و سوریه بزرگ‌ترین جنایت تاریخی است. ایرانشهری با یکی دو سه کشور اروپایی قصد دارد تا گرداگرد مرزهای ترکیه را توسط کُردها محاصره کند. برای همین سالهاست که « پروژه ی سکونت کُردها » در گرداگرد ترکیه را تعقیب می کند. و برای همین ماشین تبلیغاتی ایرانشهری از رژیم تروریست آخوندها گرفته تا اپوزیسیونش همه و همه در خدمت این پروژه اند.

کار به جایی رسیده که این ماشین رسانه ای با جعل و کپی عکس های جنگ های کهنه و ربط دادنش به عملیات « چشمه صلح » می خواهد نگاه جهان را از تروریسم به سمت مردم عادی برگرداند.

رژیم ایران کثیف ترین بازی ها را طرح می ریزد. این رژیم قدرت و جرئت و فرهنگ نگهداری از پناهندگان را ندارد اما ترکیه فعلا فقط چهار میلیون پناهنده سوری را در خود جای داده است که در بینشان کُردها هم وجود دارند. این حق ترکیه است که این پناهندگان را در سوریه به منزلشان برگرداند. این حق ترکیه است که تروریسم را از گرداگرد مرزهای خویش پاکسازی کند.

آزربایجان جنوبی باید از این صحنه ها عبرت بگیرد. آزربایجان جنوبی باید « پروژه اسکان اکراد در سرزمین های ترکی » را به خوبی تعقیب کند. این رژیم و عواملش در خارج سعی دارند سراسر آزربایجان را تحت سیطره ی این پروژه در آورند. این رژیم به راحتی به اکراد مجوز راهپیمایی در شهرهای آزربایجان جنوبی را می دهد. جنایات این رژیم کثیفتر از جنایات سایر شاخه های ایرانشهری در خصوص آزربایجان جنوبی است.

به نظرم وقت آنست که در دفاع از خویش، بخشی از بدنه ی حرکت ملی مسلح شود و گرنه با سیر تحولات منطقه ای و جهانی ما در برابر سیاست های کثیف و تروریسمی دشمنان کاملا بی دفاع خواهیم ماند.

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید