رفتن به محتوای اصلی

گذری و نظری

گذری و نظری

 در این وانفسا خواندنی بنظرمی  آید البته قرارمان بر این بود که از یک صفحه بیشتر نشود ....

&     کمپانی آنهویزر بوش که آبجوی معروف کرونا (Corona) را تولید می‌کند، اعلام کرد که در دو ماه گذشته،‌ پس از شیوع ویروس کرونا ۱۷۰ میلیون دلار زیان کرده است.      به گزارش روزنامه ایندیپندنت، این میزان ضرر که ناشی از افت فروش این آبجو است، یکی از بدترین وضعیت‌های مالی این شرکت در ده سال گذشته را رقم زده است.       کارلوس بریتو، مدیرعامل کمپانی آنهویزر بوش که جز آبجوی کرونا، برندهای معروفی مثل بادوایزر و بِک را تولید می‌کند، می‌گوید مردم در دو ماه گذشته کمتر به کافه‌ها و رستوران‌ها می‌روند و این موضوع باعث افت فروش آنها شده است.  

   & طبق آماری که «ایرنا » ارائه داده،تعداد بهبودیافتگان کرونا امروز از مبتلا شده ها بیشترشده تا در مقام دویم جهانی از لحاظ فوت شده ها قرار نداشته باشیم  !!

& یادمان باشد :«در بهداشت عمومی، صداقت ارزش بالاتری از امید دارد.»

    (باز هم میفر مایید دنبال پرتقال فروش نباشم !! )

& چنین فجایع مدیریتی که طی چندماهه اخیر بمراتب بیشتر و عریانتر علنی گردیده که نیازی به برشمردن انها نیست و عارف و عامی بر آنند ... محصول یک روال و مدل غلط حکومت داری است. مدلی که برای هر نوع مشکل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی یک الگوی ثابت دارد و با بحران سازی از مسائل و برخورد قهری، سر و ته ماجرا را هم می آورد.

 &  در تحلیل شرایط باید گفت  با یک جریان سیاسی، تشخیص دهنده مشکلات اقتصادی، برطرف کننده محدودیت های اجتماعی و به طور کلی با یک سیستم اصولی و عاقل  طرف نیستیم – که تامین امنیت واقعی جامعه را درک و راه کارهای مناسبی اتخاذ نماید، براین مبنا و با این عملکردها و محصول ، نظامی دشمن پرور ، فاقد درک درست ، فاسد ، خود محور و بعبارتی  غیر انسانی و غیر سیاسی در برابر جامعه گرفتار ایرانی وجود دارد  که مسئول و غیر مسئول و خودی و غیر خودی نمی‌شناسد ....

&  بهتر است بدانید  : خبرگزاری فارس ساعت 18 روز انتخابات اعلام کرد ۲۴ میلیون در انتخابات رأی داده‌اند در حالی که 30/2قبل در ساعت 30/15  مسئول ستاد  آرأی‌ مأخوذه را ۱۱ میلیون اعلام کرده بود. این عدد تقریباً برابر عدد کل رسمی وزارت کشور است که شش ساعت قبل از پایان انتخابات اعلام شد. همچنین شمار بالای آرای باطله دیگر انگاره‌ای است که صحت آرای اعلامی را زیر سؤال می‌برد. منبع خبر باید شفاف باشد و کلی گویی و مبهم گویی اثبات کننده درستی خبر نیست.

& منابع خبر بجز شفافیت بایستی قابلیت اثبات پذیری در چند مورد را داشته باشند ؛

 روشنگر اینکه تحقیق دست اول - اثبات گر  بی طرف بودن و بهترین منبع در آن زمینه شمرده شدن «روش فله ای»  متداول صرفا سوءاستفاده از ناآگاهی مخاطبان بشمار میرود .

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

برگرفته از:
اخبار و گزارشات امروز

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید