رفتن به محتوای اصلی

جناب آلتین، 1- من در مقاله ی

جناب آلتین، 1- من در مقاله ی
آ. ائلیار

جناب آلتین، 1- من در مقاله ی « راسیسم عریان در نوشته ی فلانی... » وجود اندیشه راسیستی را نقد کرده ام . و ننوشته ام که نویسنده راسیست و فاشیست است. وجود رگه های راسیستی در یک مقاله تفاوت دارد با راسیست و فاشیست بودن یک فرد. دلایل خود را با بررسی مقاله نشان داده ام. در مورد مقاله ی من « دروغگویی» نکنید.2- شما در مورد من هر سخن با دلیلی دارید میتوانید بنویسید. ولی اتهام و توهین و تحقیر و غیره خلاف مقرارت سایت است. شما اتهامات را ردیف میکنید بدون اینکه دلایلی برای سخن خود داشته باشید. 2- برای مثال من میگویم « شما دنبال هویت پانترکیسم هستید نه هویت آذربایجانی» زیرا اسیر ناسیونالیسم موجود کور- ترکیسم و پانترکیسم- هستید . از دید خود شما - یعنی مسخ شده اید.

مهران بهاری در نوشته های خود نیز همینطور- طبق اعتقاد خودتان- مسخ شده است و بدنبال هویت پانترکیسم است. مقوله « ترک گرایی» او هم دلیل این مسخ شدگی ست. طبق تز « اعتقادات شما» که از نظر من نادرست است- شما و مهاران بهاری مانقورت هستید.
3- باز برای مثال، شما « به ترکیسم که شکل خجالتی پانترکیسم است - چسبیده اید» ، پانترکیسم متضاد با « تعیین سرنوشت و استقلال مردم است» بنا به این دلیل شما - طبق ایده خودتان-« وطن فروش و آذربایجان فروش» هستید. یعنی فروش وطن به پانیسم. ترکیسم و پانترکیسم وابستگی میطلبد. 4- مثال دیگر ، شما یاوه گویی میکنید چون « سخن » خود را « بدون دلیل» میگویید. 5- اینها نمونه های سخن مستدل است. یا دیگری می پذیرد یا نمی پذیرد. و مستدل جواب میدهد. 5- شما با دلیل سرو کاری ندارید چون تعصب کور دلیل نمیشناسد. و « های و هوی» میکند که باد هواست.6- با خیالات خود- برای ایران گلوبال «هدف و هدفمندی» نتراشید. ایران گلوبال هدف خود را انتشار داده است و به آن هم عمل میکند. هدف ایران گلوبال « روشنگریست». 7- در مورد « دوگانگی»- دوگانگی نیست چندگانگی هست. چون همه آزاد هستند نظریات خود را بیان کنند. و مدیریت هم دیدگاههای مختلف دارد و مثل سایتهای ناسیونالیستی بسته نیست.8- آ.ائلیار مستقل میاندیشد و مستقل مینویسد. اندیشه هایش مختص خودش است و با هیچ گرایشی یکی نیست.9- در مقالات نویسندگان هرجا « مقوله ای » به کار برده شده نویسنده در کل مطلب آنرا توضیح داده است. مثل شما اتهامات بیدلیل سیاسی ردیف ننموده است. 10- بکوشید تعصب کور را کنار بگذارید و سخن خود را مستدل بیان کنید .11- سخن غیر خلاف منتشر میشود . خلافها حذف میشوند. مقررات سخن قابل انتشار هم بار ها اعلام شده است. 12- «مانقورت» مقوله علمی نیست که تعریف علمی داشته باشد. واژه ای ست من درآورده برای بیان ایده ای عمیقاً « ضد انسانی». و ناقض حقوق بشر.