رفتن به محتوای اصلی

موج خودکشی بخاطر گرانی

موج خودکشی بخاطر گرانی
ناشناس

موج خودکشی بخاطر گرانی وبیکاری ناشی از تحریم وغارت های رزیم روستایی روز بروز گسترده تر میشود واز شهروندان نجیب ومظلوم وغارت شده قربانی میگیرد در شرایطی که در شهرهای بزرگ نوکیسگان وحشی حکومتی در خانه های 30میلیارد تومانی زندگی میکنند وماشین های 300 میلیونی سوار میشوند وعروسی های میلیلردی میگیرند زحمتکشان روستاها وشهر های کوچک ایالات غارت شده از فقرونا امیدی دست به خودکشی میزنند چه کسی میخواهد پاسخ این همه مظلومیت را بدهد واین همه خون انسان های باشرف را که آویزان انقلاب قلابی نشدند ودر شهرستانها وروستاهای خود ماندند تا زندگی کشاورزی وکارگری حلال با بازوی پاک خود داشته باشند درود بر شرافت یکجا نشینان که مزدور حکومت نشدند ودر سرزمین مادری وپدری خود ماندند مبارزه کردند وبرخاک افتادند.

تا اصالت خویش را با خون پاک خود ثابت کنند وننگ حاشیه نشینی ومزدور حکومت شدن را در شهرهای بزرگ غارتگر نپذیرفتند
خودکشی یک شهروند سلماسی به علت مشکلات معیشتی
یک شهروند اهل سلماس، ۵۰ ساله به نام فریده (فامیده) دودکانلو اهل روستای شکریازی از توابع شهرستان سلماس به دلیل مشکلات معیشتی دست به خودکشی زد و جان خود را از دست داد.


بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، شامگاه روز یکشنبه بیست ویکم آبان ماه فریده دودکانلو، ۵۰ ساله اهل روستای شکریازی از توابع شهرستان سلماس به علت مشکلات معیشتی در منزل خود را حلق آویز کرد ودر نتیجه جان خود را از دست داد.


گفتنی است، که دختر بزرگ این شهروند زن نیزبراثر خود کشی ۴ سال پیش جان خود را از دست داده بود.


در حال حاضر میزان خودکشی در ایران دوازده نفر در هر یک هزار نفر است و استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و همدان و آذربایجان غربی رکورددار آمار خودکشی در ایران هستند.


آمارهای خودکشی در ایران خبر از یک بحران غیر قابل کنترل می‌دهند به طوری که طی یک سال بیش از ۴۵ هزار نفر دست به خود کشی زده‌اند.
خانم فامیده به همه ما درس اصلات وپایداری داد با خودکشی اش بزرگترین اعتراض را کرد و به همه درس اصالت داد او در روستایش ماند وهیچ وقت برای گدایی ودزدی به تهران کوچ نکرد ایستاد بر سر جایش وبلند فریاد زد تا جهانیان بشنوند مردم سلماس گرسنه وغارت شده هستند ونمیخواهند در تهران حقوق خودرا از ادم های بی هویت گدایی کنند او ماند وماندن را تشویق کرد وبا تقدیم جانش حکومت بی هویت ها ومزدوران رابی ابرو تر کرد درورد بر تمام یکجا نشینان وهمه روستا نیشنان وشهرستان نشینان بومی ومظلوم از هر زبان وهر قوم انها معلم اصالت ومقاومت ایالات هستند .چرا هیچ کس ازو نمیگوید زنی که به بلندای پهلوانی وشهامت رسید .