Skip to main content

آخر این آمریکا ستیزی شان هم

آخر این آمریکا ستیزی شان هم
بهمن موحدی(بامدادان)

آخر این آمریکا ستیزی شان هم دروغ است؛ از همان روز اولی که به قدرت رسیدند در راستای تامین منافع امپریالیسم آمریکا و دیگر امپریالیستهای غربی در منطقه گام برداشتند و تا پایان جنگ سرد و فروپاشی اتحاد شوروی، به واقع "سگ زنجیری امپریالیسم آمریکا بودند". بعد از جنگ سرد و فروپاشی اتحاد شوروی، رژیم جمهوری اسلامی، نوکری دولت روسیه را پذیرفت و غلام حلقه به گوش دولت روسیه شد که یاد آور نوکری محمد علی شاه قاجار برای روسیۀ تزاری است. با این حال رژیم جمهوری اسلامی باز منافع امپریالیسم آمریکا و دیگر قدرتهای غربی را تامین می کند که نمونه آن پروژه ایران بر باد ده هسته ای و مانورها و آزمایش های موشکی است که باعث ترس کشورهای عربی شده و کشورهای عربی از ترس آخوندها ، دلارهای خود را برای خرید تسلیحات نظامی، به حسابهای دولتهای غربی می ریزند.
نگاهی به حیات 38 سالۀ رژیم جمهوری اسلامی نشان می دهد که جمهوری اسلامی

به رغم تمامی ادعاهای رهبرانش، از روز اول دارای وسیع ترین روابط مخفی و آشکار با "شیطان بزرگ" و "شیاطین کوچک" بوده و می باشد. اکنون همه می دانند که در مقطع انقلاب 57 و در زمان انتقال قدرت از رژیم شاه به دار و دسته خمینی خون آشام
این امام به اصطلاح "ضد امپریالیست" پیامی محرمانه به دولت آمریکا فرستاد که رژیم جدید شیرهای نفت را به روی غرب نخواهد بست و نیروهای کمونیست و چپ و مترقی و ملی را سرکوب خواهد کرد. سرکوب وحشیانۀ جنبش انقلابی سالهای 56-57 بدست خمینی خون آشام، که نظام سرمایه داری حاکم بر ایران و سلطه امپریالیسم را نشانه گرفته بود همه از خوش رقصی ها و دم تکانی های خمینی خون آشام برای امپریالیسم آمریکا و دیگر امپریالیستهای غربی بود. همچنین ماجرای گروگانگیری سفارت آمریکا نیز خدمت بزرگی به امپریالیسم بود و پیشبرد 8 سال جنگ خانمان سوز و ضد ملی و امپریالیستی با عراق بوسیلۀ خمینی، با هدایت و کنترل امپریالیسم آمریکا و شرکا بود که برنده ای جز انحصارات نظامی و کارتل های مالی نداشت.
رژیم جمهوری اسلامی در این 38 سال فقط ژست های ضد امپریالیستی گرفته و دود و دم دروغین ضد امپریالیستی راه انداخته. و در زمان حال نیز با اینکه مفتخر به نوکری برای دولت روسیه است، باز هم غیر مستقیم منافع امپریالیسم آمریکا و دیگر دولتهای غربی را تامین می کند.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***