Skip to main content

سايت محترم ايران گلوبال ، چرا

سايت محترم ايران گلوبال ، چرا
Anonymous

سايت محترم ايران گلوبال ، چرا كلمه طويله را از سيماى رجوى و شوراى اين فرقه در نوشته هاى من حذف كرديد . آيا شما ها مى دانيد كه اين فرقه كثيف لعنتى كه امثال من با فدا كردن هستى و خانواده و عزيزانم در راه او ، اينگونه در حق زبان و فرهنگ ملت ترك من خيانت مى كند ، و مهدى ابريشمچي .... و خود را ترك هم مى داند. آيا لعنت كردن به اين فرقه مستبد و مرتجع داعشي ، اينقدر برايتان سنگين است ، وقتى كه عوامل كثيف اين فرقه در لندن فيلم هاى سوپر را داخل كامپيوتر هايى كه به هواداران دختر و جوان مى دادند ، اين ما بوديم كه با اين لعنتى هاى فاسد بر خورد كرديم ، من بايد مى نوشتم كه مرگ بر فرقه رجوى كه مثل خمينى يك نسل انقلابي را به نابودى كشاند .
شما ها مى بينيد كه اين فرقه تمام كمال زير علم آمريكا و عربستان رفته است . و در زير سايه صدام بودن هم كه بر عالوو آدم روشن است .

بگذاريد امثال موحدى گوشت دم توپ اين فرقه منفور اينجا هم جولان بد و مسير گفتگو هاى منتقدين را به بيراه فحاشى و مرگ به اين و آن بكشد.
وقتى اين فرقه راه درست مبارزه با فاشيست هاى حاكم آخوندى را به بيراه مى كشند . روزى از داعش با نام انقلابيون سنى عراقي در تصرف موصل حمايت مى كنند. و روزى ديگر به موسوى و كروبي و نامه فدأيت شوم به رفسنجاني مى نويسند، مگر رجوى صاحب أختيار ملت هاى ايران خصوصا ملت ترك ماست كه براى ما مسير مبارزه را تايين كند. چه كسى به اين كوتوله ابله سياسى و مطرود و فرارى اين اجازه را داده است كه راه مبارزه را فقط در زير سايه منفور اين فرقه بايد جستجو كرد. دوران ولايت و شاه بازى و فرقه بازى در بين ملت هاى ايران به سر آمده است . خصوصا ملت ترك ما هيچ نيازى با اين فرقه و رهبر مفلوك و مفقودش ندارد.
مرگ بر رژيم فاسد آخوندى
....