Skip to main content

سلطنت طلبان یا همان پادشاهی

سلطنت طلبان یا همان پادشاهی
بهمن موحدی(بامدادان)

سلطنت طلبان یا همان پادشاهی خواهان پهلوی چی، هیچ فرقی با آخوند و پاسدار و بسیجی ندارند. چون هر دو گروه نوکر صفت هستند و غایت آرزویشان دست بوسی سر خر و مستبد جنایتکاری به اسم ولی فقیه و شاه می باشد.
بهتر است که سینه چاکان سلطنت پهلوی و جان نثاران رضا پهلوی، سر از برف بیرون بیاورند و بپذیرند که دوران حکومت استبدادی پادشاهی به سر رسیده و به جای پرورانیدن رویای سلطنت در مغز خود به فکر گور و کفن خود باشند.
طرفداران بازگشت نظام پادشاهی یا همان "پهلوی چی ها" در راه نیل به اهداف خود در اولین قدم به بازخوانی تاریخ می پردازند و با ارتجاعی گری در تاریخ نگاری سعی در هرچه مثبت تر نشان دادن دوران حکومت سلطنتی پهلوی را دارند. در این راه آنها از دادن هرگونه نسبت ناروا به بزرگان ایران زمین همچون میرزا کوچک خانها و مصدق ها و رهبران سازمانهای پرافتخار کمونیستی ایران و سازمان پر افتخار مجاهدین خلق ایران و

تحریف وقایع تاریخی از قبیل کودتای 28 مرداد 1332 دریغ نمی کنند. اکنون بر هر انسان آزاد اندیشی مبرهن است که جماعتی که تاریخ را تحریف می کند و کمر به لکه دار کردن وجهۀ بزرگان تاریخی مان بسته است ، به دنبال صلاح ایران نیست.
این جماعت .... پهلوی چی بدانند در فردای پیروزی و پس از سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی، هیچ گونه جایگاهی در بین خلق شریف ایران ندارند و اگر بخواهند شیطنتی بکنند ، با آنان همان برخورد شدیدی خواهد شد که با خائنین وطن فروش تجزیه طلب پان ترک و پان عرب و دیگر تجزیه طلبان می شود.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***