Skip to main content

منم بابک خرم دین از آذربایجان

منم بابک خرم دین از آذربایجان
Anonymous

منم بابک خرم دین از آذربایجان:بجای اینکه نظر شعرا ایرانی در مورد ترکان بی فرهنگیشان ,قانون گریزشان, نیا پرستی شان استعداد فوق العاده به دین خویی و سر سپردگی به آن,داستان های محمود غزنوی با مشوقه مردش آیاز وداستانهای خجالت آور آنان ,فرهنگ هم .... که در میان ترکان رسم و سنت دیرینه است بنیان گزار این ضد فرهنگ هستند در ایران و هزاران مورد دیگر.اگر امکان داشت نظر شعرا بنام را در مورد ترکان می نوشتم (سنایی),(فردوسی),( گرشاسبنامه، اسدی توسی),( ناصر خسرو), (خواجه عبدالله انصاری),(اسکندر نامه),(خاقانی),(نظامی),(فرقدی),(سعدی),(مثنوي معنوي،مولوي), اما قلم شرم از نگارش بی فرهنگی ترکان را دارد. این هم برای نمونه از نظامی: به نفرين تركان زبان برگشاد // كه بي فتنه تركي زمادر نزاد ز چيني به جز چين ابرو مخواه //ندارند پيمان مردم نگاه سخن راست گفتند پيشينيان //كه عهد و وفا نيست در چينيان (از نظامي)

واقعا چگونه میتوان ادعا کرد آثاری که کوچکترین پیوندی با ناحیه آذربایجان و سرزمین شمال باختری ایرانزمین ندارند، بتوانند واقعیتهای زبانی و فرهنگی و هویتی آن را به نمایش بگذارند؟ همه دروغ در دروغ و امداد های غیبی از انگلیس ام ای ۶ و پدر جدشان که همانا اسراییل باشد.در سایه همین خصلت های متوحشانه ی غیر انسانی بود که شوربختانه ایرانیان هم کیشان، هم جنسان، همشهریان و هموطنان خود را پارچه پارچه و تکه تکه می کنند. اینها همه جزئی از آئین تازیان وحشی و بیابانگرد بود که میراث شوم شان به ایران رسید. درخت شومی که آنان در این مرز و بوم کاشتند به دست اقوام وحشی ترک و مغول آبیاری شد. هرکس در تاریخ ملل اسلامی بیندیشد، پی میبرد که فرمانروایان اسلامی مسلکی جز قانون ظلم پیش نگرفتند. ستمگری های بیکران بنی امیه و فواحش بنی عباس، وحشیگری های عثمانیان و تعصبات صفویه و حماقت های نواب هند، همگی مظهر نادانی و خوی فاسد و سفاکی در هر لباس و به هر شکل را نشان میدهد. بزرگان عثمانی خودشان را ترک نمی‌خواندند و عثمانی معرفی می‌کردند. در قرن نوزدهم زمانی که ایده‌های ناسیونالیستی اروپاییان به عثمانی رسید و معلوم شد که ترک زبانان عثمانی، وفادارترین گروه به عثمانی هستند، این واژه مفهوم مثبت تری گرفت. در زمان عثمانی سیستم ملیت، جامعه را بر اساس دین تعریف می‌کرد و بر این پایه، روستاییان تنها زمانی ترک شناخته می‌شدند که مسلمان سنی می‌بودند. ترک زبانان یهودی، مسیحی و حتی علوی‌ها ترک نامیده نمی شدند. اما در عوض کرد زبانها یا عرب زبانها سنی شرق آناتولی هم ترک محسوب می‌شدند. البته این نام گذاری نادرست عنوان ترک در میان مردمان غرب آناتولی برای گروههای قومی دیگر هم مشاهده می‌شود، مثلاً عنوان کرد را هم به تمام کسانی که درشرق آدنا باشند اطلاق می‌کنند، حتی اگر ترک زبان باشند. بنابراین این ایده که ترکان ملتی بزرگ و هم خون مغولان می باشند ودرگذشته امپراتوری های نیرومندی را شکل داده اند، مستندات قوی تاریخی ندارد، و عمدتا از سوی نویسندگان غیر ترک و یهودی ارائه گردید است! چقدر دروغ اصطلاحاتی چون خلق ترک و ترکان به مفهومه قوم ترک نیستند و نام ترک نیز جنبه زبانی دارد تنها پس از وارد شدن نظریه پان ترکیسم تو سط آرمینیوس وامبری یهودی و فرستاده پنهانی وزارت امور خارجه بریتا نیا به منطقه این نام رواج داده شد .
نه داداش ما آذری ها حتی آفتابه خود را هم به شما ترکان مغول زاده های آواره بی هویت نمی دیم که پر کنید .حتی در مورد تدریس رشته زبان و ادبیات ترکی آذری در نظرگرفته شده را ضد مصالح ملی دانیم و آنرا توهین به آذربایجان خوانده اند. و لازم به تذکر میدونیم ما آذربایجانیان تاکید میکنیم «ریشه های آذربایجان در ایران است نه در مغولستان،ما قو م آذری از ساکنان قدیمی این سر زمین بوده و هستیم و از قدیم وجود داشته ایم و از شرافت ملی خود دفاع می کند و نمی گذارد نام نیاکان دروغین ترک تبار مغولی و و و در شناسنامه اشان بگنجانید .آذربایجانی زنده است و نفس می کشد.وصل کردن ریشه های فرهنگ آذربایجان به مغولستان و ازبکستان و تاتارستان و قزاقستان و ترکستان اگر برخاسته و تالی طرحها و استراتژی های بیرونی ضد ایرانی نباشد-که به خیانت متصف شود- قطعا یک اشتباه فاحش و غیر قابل بخشش است». سرتاسر ایران و آذربایجان در برابر این اوام فریبی های پان ترکان ضد ملی و توهین به آذری وآذربایجان میدانیم کلیه مسایل داخلی است و هیچ ربطی به شما ترکان خاین بی فرهنگ که ندارد هیچ به از شما بزرگترها هم همچون اروپا و روس ها و آمریکایها ربطی ندارد اجازه استقرار سیاست‌های ضد ملی و توهین آمیز به آذربایجان را نخواهیم داد.
ای ایران توبمان که نور امید اید در نیمه شب فروغ خورشید آ ید
تاریخ اگر دوباره ترکرار شد تازی و ترک به تواف تخت جمشید آید