Skip to main content

باید خجالت بکشید از انتشار

باید خجالت بکشید از انتشار
Anonymous

باید خجالت بکشید از انتشار این متون بی پایه و بی سند که تماما کار وهابیهایی هست که عقده گشایی می کنند بر علیه شیعه. فساد و فحشا اگر هست همه جا هست اتفاقا در شهرهای توریستی بیشتر کارگران جنسی غیر بومی و مهاجر هستند مثل ترکیه که اکثرا از روسیه و اقمار آن یا از ترکهای آسیای میانه هستند ( این مستند به آمار رسمی است) صیغه را بیگانگان ترک قزلباش و آخوندهای لبنانی برای تاراج زنان و دختران مملکت آوردند وبیشتر قربانیان آن زنان غرب کشور بویژه در آذربایجان بودند که سنی بودند. توده مردم ایران هیچ روی خوشی به صیغه نشان نمی دهد.
اگر امروز ایرانی هست آن را مدیون خراسان هستید. در جنگ ایران و عراق اگر رشادتهای مردم خراسان نبود ایران را باید در کتابهای تاریخ می دیدید. لشکر 77 پیروز خراسان که درس نظامی داد به سرداران سپاه و بسیج تفنگ ندیده، حصر آبادان را شکست. شهید کاوه و یارانش نبود کردستان و خرم آباد شما

از دست رفته بود و ناموستان به تاراج عربها می رفت. حالا اسم خراسان و مشهد را با این اعلامیه های دروغی با صیغه معادل گرفته اید؟!
در زمان جنگ ایران و عراق ، جمعیت خراسان با آذربایجان و اصفهان تقریبا مساوی و از تهران بسیار کمتر بود اما بیشتر از همه مناطق شهید داد که نه قدرشناسی دارید نه اصلا خبر دارید از این مسایل. همه فکر وذکرتان ملیتهاست معلوم هم نیست این ملیتها چه گلی به سر ما زده اند.
شما تا حالا برای بیکاری 75 درصد کارگران بخش ساختمان و خدمان در مشهد بخاطر مهاجران خارجی عراقی و افغان که دولت با سواستفاده از نجابت مردم مشهد در آنجا اسکان داده اشاره ای کرده ای؟ درحالیکه اکثر این افاغنه مغول و ترک هستند و باید به آذربایجان بروند. بقیه نیز پختون و هم نژاد ایلات غرب کشور بویزه کردها هستند که از قیافه های آنها یعنی دماغهای برگ و عقابی مشخص است. در حالیکه اقامت آنها در آذربایجان و لرستان و مازندران و تمام مناطق قومی ممنوع شده است! بجای پرداختن به این مسایل کذب بپرسید چرا افغانها حق ندارند به آذربایجان به میان همنژادان خود بیایند؟