Skip to main content

جناب حامی سلام؛

جناب حامی سلام؛
بهنام چنگائی

جناب حامی سلام؛
از شما انتظاردارم که بردبارباشید و حرمت دیالوگ سالم و متقابل را حتی اگر با آن مخالف هستید، حفظ ظاهر کنید! و همچنین از شما درخواست دارم که برای تمرکز بیشتر، تنها برروی سوژه، لطف کرده و بیشتر تکیه نموده و پیرامون محور مقاله و مضمون های آن نقد و دید خود را بازتاب دهید تا سپس بتوانیم موضوع را با هم بهتر بشکافیم.

بنا بر این، از شما می پرسم که آیا می دانید مذهب شیعه در اساس و از مبدأ پیدایش خود مدافع و مروج صیغه بوده است و این جواز مذهبی امروزه و در سراسر ایران رایج و قانونی می باشد؟ همانطوریکه چندهمسری را شریعت و قوانین نکاح اسلامی می پذیرد! یا نه شما منکر آن و وجود چنین رسومی در اسلام می باشید؟

اینک این آدرس وب سایت هم جهت مراجعه ی به آن در اختیارتان گذارده می شود و اعلامیه از این سایت خبری ـ تحلیلی برگرفته شده است: «سایت زیتون»

http://zeitoons.com/17013

البته من بارها به این سایت و چندسایت منتقد دیگر نیز مراجعه کرده ام، شدت و تعدد بالای اعتراض علیه این اعلامیه به حدی بوده که خود مسئولین سریعا به انکار این اعلامیه برخاسته اند! اما کار از کار گذشته و رسوائی آن بسان قتلعام زندانیان سیاسی در تابستان 67 که مدام توسط جانیان آن انکارمی شد، پس رسوائی نشست گروه مرگ و بیرونی شدن نوار ظبط شده با تأیید و تحقیر آقای منتظری، این دیگر جائی برای انکار نسل کشی رژیم و آن جنایتکاران باقی نگذاشته است.
در ضمن به سرنوشت تنها این دو دختر نگون بخت مشهدی (فاطی موتوری و شهین) که پیوست نوشته ی خانم فرزانه روستائی ست حتما نگاهی انسانی و اخلاقی به آن نیز بیفکنید.
منتظر پاسخ شما خواهم بود. باسپاس