Skip to main content

شرط مسلمان بودن چیست:

شرط مسلمان بودن چیست:
Anonymous

شرط مسلمان بودن چیست:
اول می گوید گفتن شهداتین که محمد رسول الله است و توحید، نبوت، کتاب قران/
ولی وقتی پای مذهب می رسد، شیعه امات و عدل می گیود اصول اسلام است. بعد متمم ها و تفاسیر شورع می شود/ مثلا اگر اکبر گنجی بگوید دلیلی نمی داند بر وجود امام زمان، شیخ شیعه او را مرتد اعلام و موجب مرگ!
سنی وهابی و سلفی همین طور: می گوید ان اصل باید خلافای راشیدنین قبول داشته باشد! بعد می گیود بر مهر سجده نکند/ توسل به مرده حتی مرده پیعمبر زاده نکند/ بارگاه و گنبد و طلاک اری نکند چون شرک است!
با این حساب عملا مسلمانی نیست. یک سری دین است که مدعی اسلام هستند. دین اسلامی در واقع نیست

.
اما حزب باد هستند و هری هری مذهب/ هر جا منافعشان باشد کنفرانس اسلامی تشکیل می دهند چون جماعتی عرب سنی مذهب فلسطینی بازی تاریخ باختند و توسط یهود شکست خوردند/ یهود به سرمزین موعهودش رسیده و عرب و اداین اسلام وار نمی خواهند باختنشان قبول کننند. انها جر زن هستند/ یکی نیست بگوید زمانی در صدر اسلام شمشیرهای اخته شمال خاومریانه و اسیای مرکزی و هندو شما افریقا تا اندلس به زور یوغ زور خود گرفتید به کدامین حق مردم انجا را به زور به سیطره اسلام خلافا برددی/ آیا انجا همه پرسی برگزار کرد که حالا ولایت فقیه و خامنه ای و سپاه شیعه صفوی ایران خواستار برگزاری همه رپسی دارد د راسرائیل!
مگر سلجوقیان با همه پرسی اناتولی و ترکیه امروزی بدست اوردند/ تاریح گواهست که کشورها به زور و مهاجرت و توفیق قومی برتر است/
ولی فرقی که امروز کرده سازمان ملل ایجاد شده و دیگر می گیود این روش کشورسازی تمام است. تمامیت ارضی کشورهای موجود به رسمیت بشناسید/ ایران و کشورهای موسوم به اسلامی و عربی همزمان در سازمانی عضو هستند که اسارئیل هم عضو است/ طبق تعهد نظام ایران حق ادعای نابودی اسرائیل ندارد و اساسا توجهی ندارد چون اصلا تضاد ممافع و مارز مشترکی نیست/ این دشمنی نظام ایران شروع کرده است با اسرائیل و یهودیان/ و حالا فرق برگشته یهود توانست بخشی از سرزمین تاریخی یخودا/اسرائیل /سامریه پس بگیرید/ (صادق زیباکلام کتاب تولد اسارئیل در 13 فصل منتشر کرده/بخوانید)
مشکل اینجاست این ادیان اسلام وار کلا اهل قبول باخت نیستند! حالا خامانه ای و شیعه متوهم اما زمانی و خرافات اخرالزمانی اش نمی خواهد باخت قبول کند. 22 کشور عربی عملا اسرائیل قئب ل دارند و سر غزه و کرانه باختر یو قدسش رقی دارند با اسارئیل و متحدان ابرقردتش چانه می زنند ولی رژیم خامنه ای هزار کبلومتر دور از مرزهای فلسطین/اسرائیل زر زیادی میزند و خواستار بیرون راندن یهودیان است تا کشور عرب سنی انجا بشود. مردم دنیا خر فرض کرده/ شیعه سنی قبول ندارد و شیعه امیامیه دین/مذهب برحق می داند. بنرهای ضد عمر در شهرهای مذهبی ایران برپاست/ در این بنرهای ضد اهل سنت به صراحت غمر را قاتل فاطمه دختر پیامبر اعلام می کنند!/ سنی ها را چه می شودف نظام ولایت فقیه صراحتا عمر خلیفه دوم اهل سنت که اکثریت ادیان اسلام وار دارند متهم به قتل دختر محمد پیامبر اسلام می کند! مراسم عمرکشون در محافل شیعیان رایج است. در حضورو زنان و کودکان رکیک ترین فحش های ناموسی به عمر ابن خطاب داده می شود! بعد اخوندهای درغگوو شیعه و برخی خائینی سنی دور هم جمه می وشند ازوحدت اسلامی می گویند/ این سران شیعه و سنی در باطن هیچ یک همدیگر قبول ندارند و تظاره به وحدت می کنند. اساس شیعه و سنی منافی یکدیگرند.