Skip to main content

آقای اصفهانی سلام و خسته

آقای اصفهانی سلام و خسته
Anonymous

آقای اصفهانی سلام و خسته نباشین. برادر عزیزم، من فکر می کنم اگه وجود تصادفی نیست حتی نقش برباد زدن هم موثره! واسه همینه که خودت تاکید کردی؛ ایمانهای زخمخورده شما و امثال من ها رو ترمیم می کنه!

در مورد آقای منتظری هم تا جاییکه من میدونم در تاریخ معاصر سرزمینمون از انسانهای بزرگی مثل مصدق و طالقانی و بنی صدر و یعقوبی و ...، که در دفاع از حقوق خلق به مقام و منصب پشت کردند، یکی هم آقای منتظری بوده که با افشای کشتار 67 از ضد خلق برید! پس با همه اشتباهاتی که کرده از نظر من درود بر منتظری و لعنت چندباره بر خمینی جلاد و همه اونهاییکه سعی می کنند این جنایت رو کم رنگ کنن یا ازش واسه لشگرکشی خارجی به ایران سواستفاده کنند!

به نظر من در رابطه با کشتار بروبچه ها چه از خرداد 60 و پیش از اون و قتلعام 67 و بعد از اون؛ لعنت بر مسبب اصلی اون آدمکشیها، خمینی جلاد! اما اگه هدف وسیله رو توجیه نمی کنه

اما اگه هدف وسیله رو توجیه نمی کنه به نظر من، هیچ کس حق نداره با رقم سازیهای نوع رجوی از 120000 بعد 140000 و دوباره 120000 شهید و 30000 قتلعام شده و رقمسازیهای اینچنینی دیگه، کرامت و ارزش جون انسان رو به عدد و رقم کاهش بده و بدیم و مثل دارودسته رذالت پیشه رجوی و تیم نیم چلبی و دارودسته سیاه و سفید به اردوگاه دروغگویان و شیادانی بپیوندیم که سعی می کنن از این جنایتها و اینجور رقم سازیها واسه لشگرکشی خارجی به ایران سواستفاده کنند.

در همین رابطه بازاسکان باقیمانده جانهای شیفته آزادی و برابری از کشتارگاه عراق اگرچه خبر خوشی یه ولی براستی حالا دوباره میخواهیم دست روی دست بذاریم و اجازه بدیم "هزار اشرف" اون زن وشوهر باشرف در آلبانی و ... محکم بشه و پا بگیره و بقیه این بروبچه ها توی این پادگانهای جدید هر روز بلاهایی مثل حوض و غسل و جاری و انقلابوندن و تف بارون و فحش بارون و ... توسط عمال رذل رجوی سرشون بیاد؟

دوستان، رفقای شفیق پیش از اونکه یه بار دیگه هم بعد از ده، بیست سال یادمون بیفته کمپین و اینجور چیزها لازمه، از همین امروز باید که واسه نجات رفقامون، اون صفحات زنده تاریخ معاصر سرزمینمون کاری بکنیم. لطفاً تا دوباره به قیمت جون صد یاچند صد نفری دیر نشده کاری کنیم!
آی نفرین بر دجال و دجالیت در همه اشکالش!

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های اسیر هزار اشرف یادتون نره!

رفیق سائل.