Skip to main content

براستی کار جنون و خیالبافی و

براستی کار جنون و خیالبافی و
بهمن موحدی(بامدادان)

براستی کار جنون و خیالبافی و دروغگویی تجزیه طلبان پانترک وابسته و خائن به تماشا کشیده شده است. این پانترک های تجزیه طلب خائن که موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی هستند، موذیانه در نوشته های خود تلاش می کنند این دروغ را جا بیاندازند که مردم شریف و ستم دیده ایران ، مدافع رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی هستند!!! به طور نمونه در نوشته بالا این پانترک تجزیه طلب اینگونه نوشته است: «"این حکومت ها با همه ی وحشی گری هایشان بر آمده از بستره ی سنت های غیر دموکراتیک ایرانی می باشند که در تقابل با جان و جهان دیگری اند"» همانطور که ملاحظه کردید این پانترک موذیانه در نوشته خود تلاش کرده است که مردم شریف و ستم دیده ایران را طرفدار این آخوندهای ضد بشر و ضد ایرانی حاکم بر میهن مان نشان دهد و این در حالی است که تمام جهانیان می دانند که حساب مردم ایران از حساب رژیم ایران جدا است.

وطن فروشان پانترک تجزیه طلب که موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی هستند در خدمت و مزدوری رژیم جمهوری اسلامی هستند تا با طرح این گونه سخنان وطن فروشانه و میهن فروپاشانه به عمردهی رژیم جمهوری اسلامی کمک کنند.
رژیم جمهوری اسلامی، همواره با اشاره به خطر!!؟ خائنان وطن فروش پانترک که مدعی ملت های ایران(به جای ملت ایران) وستم فارس ها (به جای ستم سراسری حکومتی) و... هستند، ملت ایران را از ادامۀ راه آزادیخواهی و مبارزات ضد رژیمی می ترسانند و پیوسته با به رخ کشیدن خطر!!!؟ تجزیه طلبان پانترک به مردم ایران تلقین می نمایند که : "ببینید اگر جمهوری اسلامی نباشد تجزیه طلبان پانترک وابسته با کشور شما چه خواهند کرد!!؟ بنابراین تنها نگهبان و مدافع یکپارچگی سرزمینی و تمامیت ارضی، جمهوری اسلامی است"!!
رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی از یکسو، و پانترکهای تجزیه طلب خائن وابسته از سوی دیگر، هردو هماهنگ و با همراهی یکدیگر و مانند دو تیغۀ یک قیچی همواره در حال بریدن و قطع کردن، رشته آزادیخواهی و مبارزات ضد رژیمی، ملت ایران، از تمامی ساکنین ایران هستند.
ضروری است اپوزیسیون ایرانی از چپ و راست، هماهنگی و تبانی رژیم جمهوری اسلامی و تجزیه طلبان پانترک را افشاء کنند.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***