Skip to main content

سر خداقل ها به توافق برسید و

سر خداقل ها به توافق برسید و
Anonymous

سر خداقل ها به توافق برسید و حداکثر در چارچوب یک نظام فدرال لیبرال دمکرات دنبال کنید مثل اسکاتلندی ها و ووو مهم نظام است اگر نظام دمکراسی باشد راه رسیدن به اهداف مسالمت امیز است.
این چانه زنی چند نمایده به قوم گرا در مجلس فرمایشی استبداد مذهبی شما هموطنان را فریب ندهد. اینها همه گماشته استبداد مذهبی هستند اینها می خواهند استبداد اخوندی-نظامی ادامه یابد. اینها خودفروخته نظام ولایی اند، و بیشتر نمایندگان مجلس فرمایشی استبداد مذهبی ولایی، همگی یا اخوند و اخوندزاده هستند یا سپاهی و اطلاعاتی و اندکی هم بچه بورژوا پروار شده نظام استبداد. اصلاح طلب و اعتدالی فاسد با بافیبش های نجومی؛ و باند اصول گرا با املاک نجومی...
مشتی غارت گر بیت المال دارند مردم را بازی می دهن. هر از گاهی انتخابات فرمایشی برگزرا و بازی بد و بدتر.

بهوش باشید. راه رهایی ما ایرانیان برقرارای رزیم "فدرال لیبرال دمکراسی" است.
من مطمئنم اگر رزیمی فوق الذکر باشد حتی ده سال دیگر مثل اسکاتلند حق استقلال در همه رپسی بدهند به احتمال زیاد کردستان و یا اذربایجان یا بلوچستان ایران ترجیح می دهند در ایران بزرگ و تاریخی بمانند. چرا منافع مشترک و تعلقات تاریخی و فرهنگی در کنار دمکراسی و رعایت حقوق بشر، دیگر نیازی به جدایی حس نمی کنند. وقتی کشوری بزرگ و با منابع طبیغی بالا باشد، رشد متوازن مناطق مرزی همراه مناطق مرکزی باشد و خودگردانی شهرستان ها مانع تجممع قدرت و مانع استبداد باشد چرا باید مردم خودشان از چتر حمایتی یک کشور بزرگ داشتن محروم کنند. این جدایی گرایی ها ناشی از وجود استبداد چند هزراساله شاهان و رهبرانه شبیه شاه است.