Skip to main content

با تشکر از هموطن عزیز و مبارز

با تشکر از هموطن عزیز و مبارز
بهمن موحدی(بامدادان)

با تشکر از هموطن عزیز و مبارز جناب محمود خادمی گرامی؛ مثل همیشه از خواندن مطالب شما لذت بردم. شما به نکته مهمی اشاره کردید، این باند به اصطلاح اصلاح طلب رژیم و دنباله رو های خارج نشین آنها موذیانه تلاش می کنند این دروغ بزرگ را جا بیاندازند که عملیات فروغ جاویدان مجاهدین باعث شد که خمینی خون آشام فرمان کشتار زندانیان سیاسی مجاهد و مارکسیست را صادر کند!!؟ واین در حالی است که رژیم از همان سال 60 در فکر کشتار تمامی زندانیان سیاسی بود و در مرداد ماه 1367 موقعیت را مناسب دید و نقشه شوم خود را اجرا کرد.
"ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم"
سران رژیم جمهوری اسلامی از اصولگرا گرفته تا اصلاح طلب و اعتدال گرا، شریک و بانی جنایت و نسل کشی تابستان خونین سال 67 هستند و باید محاکمه شوند. سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی قدم اول در این راستاست.

در آینده نزدیک خبرهای خوبی را خواهیم شنید، سازمان مجاهدین خلق ایران یک آش درست و حسابی برای رژیم پخته اند.
می توان گفت مجاهدین پس از آنکه زهر آتش بس در جنگ ضدملی و امپریالیستی ایران و عراق و زهر اتمی را به کام خمینی و خامنه ای ریختند در تلاش برای خوراندن جام تلخ و هولناک حقوق بشر در کام رژیم جمهوری اسلامی می باشند. مجاهدین در گذشته ثابت کرده اند که در رسیدن به اهدافشان مصمم و خستگی ناپذیر و موفق هستند.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
***پیروز باد خلق قهرمان ایران***