Skip to main content

من با نوشته شما موافق هستم

من با نوشته شما موافق هستم
Anonymous

من با نوشته شما موافق هستم ولی پیشنهاد شما چیست؟ نظام اخوندی اسلامی و مخالفان او اساسن برنامه ای مشترک برای اینده ایران ندارند . هر گروه و سازمان و حزبی هدف نهائی خود را کسب قدرت به هر قیمت میداند.
برای انچه شما د رنظر دارید نیاز به همکاری همه سازماها و احزاب و گروها میباشد و جریانات مدعی سایه مخالف را میزنند . متاسفانه نظام مقصر نیست نظام سرنگون است و از روح و قلب مردم ایران به بیرون تاریخ پرتاب شده است ولی کو گوش شنوا برای همکاری مشترک. توجه دارید که بخش مهم مخالفان نظام یعنی رجویسم هم اکنون همکار عراق و امریکا و عربستان هستند . بخش کردان غیور کشور ما در همکاری با دولت اسرائیل و امریکا سر از پا نمیشناسند. بخش تجزیه طلب ترکتباران سینه برای دولت ارودغان میزند. بخش چپ و توده ای کشور ما در درون نظام

فقط با سیدعلی مخالف است و از مجموعه نظام دفاع میکند.مانند دفاع از خاتمی و روحانی . مردم ایران بدون داشتن سازمان اجتماعی در حقیقت همچو توپ فوتبال بین نظام اسلامی و مخالفان بالا دست و پا میزنند. هنوز وجدان ملی و انسانی مخالفان نظام در خواب است تا به داد ملت ایران برسد . اگر کسی توانست سازمانهای مدعی ر ا به گرد میز مذاکره در اورد نامی جز قهرمان ملی ندارد .