Skip to main content

خوب شد این جناب بامسی روزه

خوب شد این جناب بامسی روزه
Anonymous

خوب شد این جناب بامسی روزه سکوت ترکا را در باره ممنوعیت ورود مهاجران خارجی به آذربایجان شکست
تعدادی کرد عراقی به مدت بسیار کوتاهی در آذربایجان غربی در بین کردها و نه ترکها اسکان داده شدند که سریع همه را بیرون کردند. البته پس از شروع جنگ ایران و عراق صدها هزار آذری بخصوص از ارومیه و اطراف آن فرار کرده به تهران و کرج و قم رفتند یعنی شما خودتان مهاجر جنگی هستید!
شما ممنوعیت قانونی ورود و اقامت افغانها را در آذربایجان و اردبیل و زنجان و ارومیه بردارید کسی از شما شغل نخواست وقتی اینها بیایند ببینید شغل نیست خوب می روند دیگر!
البته معلوم نیست در تبریز و آذربایجان یک استان صنعتی و نیز کشاورزی با آنهمه کارخانه صنعتی چگونه شغل پیدا نمیشود اما در جاهای دیگه هست.
در قزوین شغل زیاد است اما کمی آنطرف تر در زنجان شغل نیست ؟! اردبیل از ساوه که ضعیفتر نیست؟ تبریز

از یزد بقول شما وسط کویر که بیچاره تر نیست؟ فقط سفسطه و مظلوم نمایی.
در ضمن هر مهاجر قانونی ده تاغیر قانونی هم دنبال خود می کشد و هر کجا می روند شغل مردم بومی را می گیرند مثلا طبق اعلام اتحادیه های کارگری، 75 درصد کارگران ساختمان و خدمات در مشهد بخاطر مهاجران خارجی در سالهای گذشته بیکار بوده اند یا نصفه و نیمه کار گیرشان آمده خوب این وضع می تواند برای تبریز هم باشد تا بیکاری 75 درصدی در بین کارگران مشهدی مثلا به 30 درصد برسد و 20 درصد کارگران تبریزی هم بیکار. مشهد و تبریز چه تفاوتی با هم دارند؟! تازه اسکان مهاجران در مرزهای غربی باعث میشود تعدادی از مرزهای غربی غیرقانونی خارج شوند و بارشان از دوش مملکت برداشته شود.
فلان مجرم بدنام ازبکِ ترکِ افغانی چرا نباید در تبریز و اردبیل و زنجان جرم و جنایت نکند و بیاید بیفتد بجان مردم تهران و اصفهان و مشهد و شیراز؟!
موضوع یک سیاسی کاری زشت و زننده پشت پرده است که همه روی خود را از آن بر می گرداندند.