Skip to main content

شما طرح خاورمیانه جدید غرب را

شما طرح خاورمیانه جدید غرب را
Anonymous

شما طرح خاورمیانه جدید غرب را باید جدی تر بگیرد. با تشکیل کردستان بزرگ ( که متاسفانه تشکیل آن قطعی بنظر می رسد) شیعیان عراق برای جبران سرزمینهای از دست رفته با شیعیان عرب خوزستان ( که حضور قدیمی ترینشان به 150 سال نمی رسد و خیلی هایشان مهاجران فراری از عراق در دو سه دهه اخیر هستند) متحد خواهند شد و منابع نفتی را از چنگ ایران خارج خواهند کرد. مناطقی مثل شیرازِ جناب کرمی با اصفهان و همدان و قم و تهران و مشهد و کلا 14 استانی که افاغنه هم اکنون اجازه اقامت دارند به هرات افانستان وصل شده و ایران جدید اینگونه شکل می گیرد. شما خوشتان بیاید یا نه این ازدواج و طلاق اجباری را همین الان در ایران کلیدش را زده اند و به احتمال زیاد یکی از شروط پنهان برجام همین بوده است. اگر دقت کرده باشید رویکرد حکومت به مهاجران افغان درست ازبعد برجام تغییر کرده است که نشان از داد و ستد پشت پرده دارد. کردستان بزرگ هم

نقش اسراییل دیگری را برای غرب بازی خواهد کرد اما رفتار غرب با ما ترکان آذری هنوز مشخص نیست آنها از آنجا که می دانند اتحاد کامل دو سوی ارس و هم پیمانی با ترکیه ، ترکها را در موقعیت یک ابرقدرت منطقه ای در برابر اروپا و روسیه قرار می دهد به همین دلیل هنوز مانده اند با ما چه کنند . هر چند ما نباید منتظر آنها باشیم باید خود را برای مقابله با کردها و سلفی های چچنی و پاکستانی و افغانی مزدور عربستان که در منطقه قفقاز و عراق و سوریه پراکنده هستند آماده کنیم.
جناب کرمی شیراز شما نصفش افغانی طالبانی است. در روز مبادا شما چگونه می خواهی از خوزستان دفاع کنی؟!( در حالیکه تبریز ما شهر بی افغانی و عراقی، شهری توسعه یافته و آماده اتصال به اروپا می باشد)