Skip to main content

به جمال گرامی

به جمال گرامی
بهمن موحدی(بامدادان)

به جمال گرامی
از شما تمنا می کنم نام مرا در کنار نژاد پرست پان ایرانیستی به نام ناصر کرمی قرار ندهید. این فرد مغرور و از خود راضی و در عین حال بیهوده گو، خواهان نسل کشی هموطنان شریف ترک آذری و عرب خوزستانی می باشد و حتی به هموطنان گیلک و مازنی ما حمله می کند و بر علیه آنها سخنان بیهوده به زبان می آورد. نژاد پرستان پان ایرانیست، "خاله خرسهای" وطنی هستند و خطر آنها کمتر از فاشیستهای پان ترک و پان عرب نیست.فاشیستهای پان ایرانیست در اوایل دهه بیست شمسی با همراهی یک مشت لات ولمپن و چاقوکش فعالیتهای خود را گسترش دادند و در برهۀ کودتای ننگین 28 مرداد 1332 از شاه خائن حمایت نمودند و به پبشوای فقید نهضت ملی ایران "مصدق کبیر" خیانت کردند. فاشیستهای پان ایرانیست در دوران رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی، همواره درکنار آخوندها بوده اند. محسن پزشکپور اولین کسی بود که به جنگ ضدملی و امپریالیستی

ایران وعراق , عنوان "دفاع مقدس" را داد!!!
فاشیستهای پان ایرانیست در توهم بسر می برند و رویای الحاق دوباره سرزمینهای از دست رفته مثل قفقاز و افغانستان و ترکمنستان و بحرین و... را در ذهن خود می پرورانند!!! هر سه گروه پان ایرانیستها و پان عربها و پان ترکها (حرکت ملی آذربایجان جنوبی) فاشیست هستند و برای ایران و برای خلق ایرانی خطرناک هستند و باید سرکوب وخنثی شوند.
بنده به عنوان یک سوسیالیست میهن پرست افکار پان ایرانیستی و شوونیستی را محکوم می کنم و در عین حال مدافع حفظ تمامیت ارضی ایران هستم و همین چهارچوب و جغرافیای سیاسی فعلی ایران را قبول دارم و هرگونه چشم داشت به سرزمینهای دیگر و توسعه طلبی پان ایرانیستی را محکوم می کنم.
**زنده باد ایران**
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
**پیروز باد خلق قهرمان ایران**