Skip to main content

مردم ایران باید به هوش

مردم ایران باید به هوش
Anonymous

مردم ایران باید به هوش باشند . نظام عربی حاکم بر ایران از یک سو و از سوی دیگر عناصر ضد ایرانی و خود فروخته تحت عنوان نماتینده ملیتها در ایران هدفی جز ایجاد ناامنی و هرج ومرج و جنگ داخلی در ایران ندارند . نگاهی به سوریه نشان میدهد که دولتهای غربی و بویژه دولت سعودی و یهود با ایجاد جنگ داخلی در سوریه هدفی جز ضعیف کردن کشور عرب و ایجاد ناامنی و اماده سازی افکار عمومی برای اشغال سرزمینهای عرب از سوی دولت اسرائیل ندارند. پرسش این جاست ..ایا تخریب سوریه کشور عربی بدست عرب برای سرنگونی نظام سوریه قابل دفاع است ؟ ایا مخالفان اسد بااین قیمت گزاف که سوریه را نابود کردند نامی جز جنایتکار ندارند؟ ایا اعرابی که با غربی ها همکار ی کردند تا قذاافی از بین برود جنایتکار و خائن نیستند؟ پس بدرستی پیامبر عر ب می گوید

من از عربم و عرب از من نیست . دین عرب هدفی جز تخریب و نابودی فرهنگ و تمدن بشر ی را ندارد . از یمن تا شمال افریقا کشور های عرب توان باز پس گیری سرزمینها ی اشغالی را از دولت یهود ندارند اکنون خواهان تجزیه خوزستان هستند . اساسن چرا باید پول مردم ایران خرج کشور سوریه و فلستین و تروریستهای عرب شود ؟
انچه اکنون عده ای مزدور تجزیه طلب در سر دارند همان بر نامه دراز مدت دولت یهود و امریکاست و این نظریه سالها پیش از سوی برژنسکی در کتاب خود بنام the grand chessboard american primacy and its geostrategic imperatives بخشی از سیاست خارجی امریکا و دولت یهود شده است . براساس گزارشهای تاریخ عرب های کنونی از جنوب خلیج پارس به خوزستان وارد شدند و هم اکنون هم اگر خود را شهروند کشو رایران نمیدانند در حکم میهمان هستند .