Skip to main content

تمام منابع نفت عربستان در

تمام منابع نفت عربستان در
Anonymous

تمام منابع نفت عربستان در قسمت شیعه نشین شرقی این کشور قرار گرفته که در عربستان اکثریت هستند اما توسط اقلیت سلفی و وهابی به حاشیه رانده شده اند و زیر خط فقر زندگی می کنندو دستشان از قدرت کوتاه است. عربستان به دخالتهایش در ایران ادامه دهد و پاکستانی و عراقی های بی شناسنامه را به اسم ملیتهای ایران بکار بگیرد یا به تروریستها پول و سلاح بدهد برای قتل و ترور، ایران هم مجبور است عملا وارد حمایت از شیعیان عربستان شود. در حالیکه تا الان ایران بر خلاف عربستان هیچ ضربه ای به منافع عربستان در داخل مملکت سعودی نزده است.
در آنصورت یا عربستان تجزیه خواهد شد و این دخالتها و داعش پروریها تمام خواهد شد یا جنگی را با ایران شروع خواهد کرد که منطقه را ویران خواهد کرد. پس عربها عبرت بگیرند و دست از این دخالتها بردارند.

آن به قول شما افغانیهایی که پشت حفاظ یا به قول شما توی قفس انداخته شدند افغانی نبودند بلکه اگر به تابلوی روی حفاظشان نگاه کنید اتباع بیگانه نوشته شده بود که همین عربهای داعشی و مزور بیگانه بودند که برای قتل و غارت به ایران نفوذ کرده بودند. قفس برای آنها تازه بعد از این است. باید با عربها و سایر نفوذیهای تروریست داعشی مورد حمایت عربستان و قطر مبارزه جدی کرد و همه را در قفس انداخت همانطور که امریکا آنها را در گوانتانامو در قفس کرده و صدای هیچکدام از این عربها در نمی آید. زبانشان سر ایران دراز است. بد نیست به رفتار عربستان با خارجیها از جمله همین یمنی های بیچاره یا بنگلادشی ها و هندیهایی که برای کارگری می روند نگاهی داشته باشد که چگونه استثمار می کنند. اقتصاد عربستان با وجود نشستن روی دریایی از نفت ورشکسته است. یک سوم مردم زیر خط فقر هستند بویژه شیعیان که مستندهای زیادی دراین باره ساخته شده. اما چند هزار خانواده و شاهزاده در پول شنا می کنند و حوصله شان که سر می رود با ایران دشمنی می کنند و منطقه را به خاک خون می کشند. در ایران اگر مشکلتی و فقر و بیکاری هست بخاطر هزینه کردن سرمایه های ملت برای عربهاست.
شیعیان در کویت و یمن و بحرین و حتی عربستان نیز اکثریت هستند که از الین به بعد باید از آنها حمایت عملی شود برای اینکه قدرت را بدست بگیرند. حالا که شما عربها دنبال جنگ هستید باید با زبان زور با شما حرف زد.
عربهای خوزستان شیعیان فراری هستند که از دست وهابیهای سعودی در تهاجم به عراق و غارت نجف و کربلا بخاطر شیعه بودن به خوزستان فرار کردند انها را با مزدوران جیره خوار عربستان وهابی مقایسه نکنید که خوب می دانند دستشان از دست ایران جدا شود سرنوشت شیعیان عراق و یمن و بحرین و سوریه و لبنان در انتظارشان است و توسط عربهای سنی و سلفی و وهابی کشتار خواهند شد.
فدرال بازی در خوزستان نیز یک چیز بی معناست چون اقلیت عرب جغرافیایی در اختیار ندارند در هر ناحیهای اقلیت در کنار ایرانیان هستند و باید تنها به حقوق شهروندی قناعت کنند یا اگر خیلی ناراضی هستند به عراق و کویت بروند یا به مملکت گل و بلبل سعودی تا ببینیم خادم حرمین چه استقبالی از آنها خواهد کرد با شمشیر برهنه آماده قتل شیعیان نامسلمان است (به قول مفتی بزرگشان) یا به همه خانه و ویلا و کار و ماشین و کنیز و غلامهای ربوده شده از کردهای ایزدی و عربهای علوی سوریه خواهد بخشید؟
بزودی فدرال بازها نتیجه کارخود را می بینند