Skip to main content

مشاهدۀ چنین صحنه های وحشتناکی

مشاهدۀ چنین صحنه های وحشتناکی
بهمن موحدی(بامدادان)

مشاهدۀ چنین صحنه های وحشتناکی از ضرب وشتم هموطنان فقیر و زحمت کش مان، قلب هر ایرانی آزادیخواه را به درد می آورد و خشم ونفرت به حق خلق ایران از رژیم وسیستم ضدخلقی حاکم بر میهن ما را شعله ور می سازد. رشد سیاست های سرکوبگرایانۀ رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی در دولت آخوند ریاکار وشیاد و دروغگو حسن روحانی و توسل روزافزون این رژیم به اعمال دیکتاتوری خشن وعریان، پیش از هر چیز منعکس کنندۀ نیاز رژیم به کاربرد ابزار هایی است که کنترل جامعه و حفظ موقعیت خود را امکان پذیر می سازد. به دلیل شرایط وحشتناکی که سران وکارگزاران رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی و فرماندهان مفتخور سپاه پاسداران ضدخلقی و تجار و بازاری ها و سرمایه داران زالو صفت وکثیف ، برجامعۀ ما حاکم کرده اند ما شاهد هستیم که گرانی و رکود و تورم وبیکاری وگرسنگی، کمر مردم ایران را خرد کرده است.

انباشت ثروت در یک طرف و فقر وفلاکت در سوئی دیگر امروز به یکی از برجستگی های جامعه ایران تبدیل شده است. ازیک سو وابستگان به رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی و فرماندهان مفتخور سپاه پاسداران ضدخلقی و تجار وبازاری ها وسرمایه داران زالو صفت وکثیف که طرفدار رژیم حاکم هستند به طور روزمره با مکیدن شیرۀ جان کارگران و زحمتکشان ایران بر ابعاد نجومی ثروت های خود می افزایند؛ بر تعداد خانه هایی که صاحبان آنها از فراوانی وشدت ثروت حتی برای ساختن توالت هایشان از طلا استفاده می کنند اضافه می گردد؛ و آقازاده ها و کارگزاران و مدیران رژیم و سرمایه داران ضدخلقی که همگی آنها مدافع و حامی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی هستند با اتومبیل های میلیاردی لوکس و آمریکایی در خیابانهای تهران جولان می دهند؛ از سوی دیگر و تحت تاثیر همین شرایط درست در مجاورت همین کاخ های به عرش رسیده، هرلحظه بر تعداد کوخ نشینان و ارتش عظیم بیکاران و فقرا و بی چیزها و غارت شدگان اضافه می گردد؛ بیکاری وگرسنگی وکارتن خوابی و فحشاء و فروش کلیه وکبد و فروش و معاملۀ کودکان معصوم بالا می گیرد؛ و ما شاهد یک شکاف طبقاتی فزاینده و زشت وکثیفی هستیم.
باری ، رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی این اوضاع وحشتناک را بر حیات و هستی خلق رنجدیده و ستم دیدۀ ایران حاکم کرده است.
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی
**زنده باد ایران**
**پیروز باد خلق قهرمان ایران**