Skip to main content

با درود به جناب محمود خادمی

با درود به جناب محمود خادمی
بهمن موحدی(بامدادان)

با درود به جناب محمود خادمی گرامی
خادمی عزیز؛ آقای رضا ملک، یکی از معاونین سایق وزارت اطلاعات در دوران آخوند علی فلاحیان اعلام کرده است که 33700 زندانی سیاسی خونین بال در تابستان خونین سال 67 اعدام شده اند. این آمار 20 هزار تن را مهدی خزعلی ارائه کرده است.
به طور قطع آمار جانباختگان تابستان خونین سال 67 حتی از 33700 نیز بیشتر است که بالاخره روزی آمار واقعی مشخص خواهد شد.
خادمی عزیز، این آخوند محسن کدیور تلاش بسیار می کند که نقش خمینی خون آشام را در نسل کشی تابستان 67 کمرنگ جلوه بدهد و حتی نقش خمینی را در آن نسل کشی در اذهان عمومی پاک کند، او سعی می کند چهره خمینی خون آشام را موجه جلوه بدهد. آخوند محسن کدیور، نفوذی رژیم در خارج از کشور است و برای رژیم لابی گری می کند.
انتشار فایل صوتی منتظری به این دلیل اهمیت دارد که خود او از مقامات رژیم در آن دوره بوده است و گوشه ای از بحث های

پشت پرده را بازگو می کند که خود به خود مورد توجه قرار می گیرد. این را هم باید گفت که هزار بار بیشتر از آنچه منتظری در مورد قتل عام تابستان خونین سال 67 گفته است ، توسط زندانیان سیاسی آن دوره و نیروهای اپوزیسیون بازگو شده است ، اهمیت صحبت منتظری در این است که او خود از مقامات رژیم بود و طبیعی است که حساسیت و توجۀ ویژه ای ایجاد می کند. مخالفین رژیم نیز به سرعت از این فایل صوتی به عنوان یک سند تاریخی استفاده کردند تا بار دیگر افکار عمومی را از آنچه اینها بر سر مردم آوردند مطلع کنند.
با اینکه اعتراض منتظری به حکم خمینی خون آشام در جای خود قابل تحسین و احترام است اما باید واقعیت ها را گفت. نگرانی منتظری همانگونه که خود به صراحت بیان می کند بیش از هر چیز برای اسلام و نظام اسلامی بود که خود یکی از پایه گذاران آن بود. منتظری در قبال کشتارهای هولناک زندانیان سیاسی مجاهد و مارکسیست در سالهای 1360 تا 1363 ساکت بود و همچنین در قبال کشتارهای کردستان وگنبد نیز سکوت کرده بود. اما به هر حال منتظری با این اعتراض خود نام بهتری از خود باقی گذاشت که قابل مقایسه با هیچ آخوند دیگری نیست.
رژیم جمهوری اسلامی ، یکی از جنایتکارترین رژیم های دیکتاتوری جهان است، این رژیم پدرخواندۀ بنیادگرایی و تروریزم اسلامی (چه ازنوع سنی و چه از نوع شیعه) می باشد.علاوه بر رژیم جمهوری اسلامی، کل جنبش اسلام سیاسی از داعش و جبهه النصره تا بوکوحرام و طالبان و دولت ترکیه، امروز به همان جنایتی مشغول هستند که رژیم جمهوری اسلامی پیشقراول آن بود. داعش دقیقاً کارهای رژیم جمهوری اسلامی را انجام می دهد. داعش ، سرکودکان دوازده و سیزده ساله را هم می برد، این جنایت بر می گردد به 35 سال پیش، در سال 1360 دو دختر کوچک 10 ساله و 12 ساله به نامهای نفیسه اشرف جهانی و فاطمه مصباح در دوران خمینی خون آشام تیرباران شدند. رژیم جمهوری اسلامی ، پدرخواندۀ داعش است.
امروز بیش از هر زمان دیگری وقت آن رسیده است که مردم زجر کشیدۀ ایران برپا خیزند و خواهان به زیر کشیده شدن جانیان ودزدان حاکم بر میهن مان شوند و خواستار محاکمۀ تک تک جنایتکاران از پورمحمدی و رفسنجانی تا خامنه ای و روحانی و مرتضوی و لاریجانی و سایر مقامات و کارگزاران رژیم جمهوری اسلامی شوند.