Skip to main content

با درود به شما هموطن گرامی

با درود به شما هموطن گرامی
بهمن موحدی(بامدادان)

با درود به شما هموطن گرامی جناب بهنام چنگائی؛
هرچند می دانم که شما خواهان "خودمدیریتی" در ایران هستید و مخالف تجزیۀ ایران می باشید اما خواهش می کنم اینقدر ملیت ملیت نکنید، این ملیت گفتن شما آب به آسیاب ریختن این تجزیه طلبان بی همه چیزِ خائنِ وطن فروش است. ما یک ملتیم و یک خلقیم به نام ملت ایران و خلق ایران و آرمانمان سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی و آبادانی وپیشرفت ایران مان است. تجزیه طلبان خائن و بی همه چیز می گویند که ملتی به نام ملت ایران وجود خارجی ندارد؟؟!!! بلکه به طور مشخص ترک وکرد و فارس و عرب و گیلک و مازندرانی وجود دارد؛ با این حساب ملتی به نام آمریکا هم وجود خارجی ندارد بلکه نیویورکی و واشنگتنی و تگزاسی وجود دارد. پریشان ذهنی و پریشان حالی تا کجا؟
جناب چنگائی گرامی؛ بنده برعکس شما خواهان برخورد شدید و سرکوب تجزیه طلبان خائن وطن فروش می باشم و باید آنها را

به جایی فرستاد که عرب نی بیندازد. دولتهای سوئد و نروژ و دانمارک هم که از آزاد ترین کشورهای جهان هستند با کسانی که قصد تکه وپاره کردن کشورشان را دارند با شدت برخورد می کنند.
تجزیه طلبان در ایران از افراد خارج از فرم و نرم جامعۀ ایران هستند و پس از سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی وظیفۀ دولت جدید این است که با تجزیه طلبان با شدت و بدون کوچکترین ترحمی برخورد کند.
تجزیه طلبان در راه مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی اخلال ایجاد می کنند و در بین مردم و در بین نیروهای اپوزیسیون تفرقه ایجاد می کنند. این جماعت خائن و وطن فروش قصد دارند که مبارزات ضد رژیمی و آزادیخواهانۀ مردم ایران را به انحراف بکشانند و بزرگترین خدمت را به رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی می کنند.
جناب چنگائی گرامی ، حق تعیین سرنوشت ملل هیچ تناسبی با موقعیت ساکنین ایران ندارد، نه از دیدگاه حقوقی و سازمان ملل و نه از دیدگاه رهایی بخش و مارکسیستی. حق تعیین سرنوشت ملل برای ملتهای الحاق شده به دست استعمارگران و امپریالیستها به رسمیت شناخته می شود، مانند اسکاتلند ، ایرلند شمالی، فلسطین ، صحرا تحت اشغال مراکش و...
وظیفۀ نیروهای چپ و آزادیخواه این است که از حق تعیین سرنوشت و مبارزات مردم کشورهای الحاق شده ای مثل فلسطین و ایرلند شمالی و اسکاتلند و... حمایت کنند و پشتیبان آنها باشند.
**زنده باد ایران**
**زنده باد خلق ایران**
مرگ بر رژیم پلید جمهوری اسلامی