Skip to main content

جناب بهمن موحدی(بامدادان)

جناب بهمن موحدی(بامدادان)
بهنام چنگائی

جناب بهمن موحدی(بامدادان) سلام؛
دوست گرامی! از شما انتظاردارم که دیدگاه های مرا آنچنان که هستند با بردباری بپذیرید، و همزمان این حق مسلم شما و دیگران است که آنها را به هرنحویکه برایتان مطلوب است رد و زیر نقد بکشید، تا مگر دیدگاه های ما با همفکرهای مسئولانه جمعی هرجه بیشتر و بهتر پالایش یافته، و روزی بتوانند در بررسی های آتی، و برای ساختن ساختاری انسانی و فضائی سالم و پویا بکار نوع بشر ایرانی درآیند.

و اما این نکته مورد نظر شما درست است و مرا نیز جدا نگران می کند که نوشته اید:

تجزیه طلبان در راه مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی اخلال ایجاد می کنند و در بین مردم و در بین نیروهای اپوزیسیون تفرقه ایجاد می کنند. این جماعت خائن و وطن فروش قصد دارند که مبارزات ضد رژیمی و آزادیخواهانۀ مردم ایران را به انحراف بکشانند و بزرگترین خدمت را به رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی می کنند.

بله چنین است. و عده ای پا در یک کفش کرده و جز به تجزیه و استقلال "فرقه حقیر" خویش از ایران تن درنمی دهند. در حالیکه اینان سخت در اشتباه هستند و لااقل نمی بینند که جامعه مشترک اروپا، با همه توان های مستقلی که اغلب دارند، ترجیح داده و می دهند که در چهارچوب گسترده سیاسی و اقتصادی اروپای مشترک باشند تا مگر از موضع جمعی بسود منافع عمومی ملت های خویش برسند و آنرا بهتر تضمین و تأمین کنند.

تازه دعوای آنها بسیار ذهنی و دور از واقعیت است، چراکه فعلا نه کشور و نه منطقه ای هست که آنها بر سر آن نزاع کنند. از آن گذشته وضع عمومی اپوزیسیون پراکنده و اغلب رودررو هم پا در هواست. و رسما همین حالا نه به بار است و نه به دار که می بینیم این خلایق بجای تلاش برای تراکم نیرو برابر رژیم آدمخوار، عملا مقابل دیگران همدرد و تلاش های شان ایستاده و دم از جدائی و ستیز قهرناک می زنند. (( این توهم مالیخولیائی براستی چندش آوراست! ))

و این در شرایطی ست که تمامیت موجودی ایران، مردمانش، اقتصادش و سیاستش، قوانین اش، قوای سه گانه اش و خلاصه همه اهرم های قدرت و ثروتش یکجا در دست این کاست حکومتی ست و اینها اینجا باد در غبغب کرده و با اپوزیسیون فلکزده و سر (( یک کاسه ماست و دریائی دوغ )) کلنجار می روند.

حق با شماست این بازتاب های غلط در خدمت به تحکیم مواضع رژیم ستمگر ولائی ست. تندرست باشید