Skip to main content

اگر چشممان را خوب باز

اگر چشممان را خوب باز
Anonymous

اگر چشممان را خوب باز کنیم متوجه میشویم که ارتجاع سیاه حاکم د رایران و ارتجاع سرخ در برون و تجزیه طلبان هدف حمله خود را به عناصر ملی و میهن پرست و ضد تجزیه و مخالفان جنگ داخلی هم اهنگ کرده اند .
در حالیکه در ایران مردم میهن پرست و سازمانهای ملی امکان فعالیت ندارند جریانات تجزیه طلب با کمک دولتهای بیگانه اقدام به بر گزاری کنگره میکنند و نه مزدوری مزاحم انها میشود و نه اطلاعاتی خودی نشان میدهد ونه پیروان سید علی یقه میدرانند .گویا نظام سازمان جاسوسی ندارد و این اقایان با خیال راحت مشغول تقسیم ارث و میراث اخوندی هستند . نظام میداند این افراد خطری برای نظام ندارند وخودی هستند . یادمان هست که بختیار به قتل رسید و فریدون فرخزاد گشته شد و بسیاری دیگر جان باختند که نه چپی بودند و نه عامل اجنبی .

اگر امروز در برابر تجزیه طلب ایستاده گی نکنیم فردا سرنوشت مردم یهود که روانه کورهای ادم سوزی شدند را پیدا میکنیم. ایجاد جو ضد ایرانی از سوی تجزیه طلبان و قومی پارس را به عنوان دشمن نشان دادن یاداور سرنوشت تلخ یهودان المانی در دوران ادولف است . ما میدانیم که در افریقا چند ملیون گشته شدند و گشتار ارامنه هنوز زنده است. اجازه ندهیم گشتار پارسی زبانان از سوی تجزیه طلبان عملی شود . تهدید قتل عام مردم ایران را توسط تجزیه طلبان جدی بگیریم .