Skip to main content

میتوان گفت نیازی به نگرانی

میتوان گفت نیازی به نگرانی
Anonymous

میتوان گفت نیازی به نگرانی نیست . به زودی زود طوفان خشم توده ها خلق طورمار نظام پلید سرمایه داری را در هم خواهد پیچید . اری رفقا پرچم سر خ توده های تحت ستم در اسمان کشور خلقهای ستم دیده در هر میدانی به بالا خواهد رفت و خیلی شعار ها . اما من عجیب حس همدردی با اقای جداری دارم .از اینکه استعداد ادبی این مرد قربانی همان خزعبلات و شعار های دروغین بالا شد ه است . به زبانی دیگر افرادی ماند اقای جداری از نگاه من قربانی خیر خواهی وانسان دوستی و فریب بزرگی بنام عدالت در جامعه کومونیستی شده اند انسانهای بزرگواری که همه چیز خود را قربانی یک سراب کردند . نه فقط از ایران بلکه از همه جهان به مسکو رفتند و زندانی شدند و ناامید و سیبری زده و عاقبت در یافتند که نه انچه گفته بودند دروغی بیش نبود و گمنام به کام مرگ رفتند..

اثار باقی مانده از این گونه افراد چه ایرانی و یا غربی به اندازه یک کتابخانه است. از ستمی که دولت بلشویک برانها وارد کرد از دروغی که تحت عنوان برابری و برادری ومساوات و سوسیالیسم در ذهن خود ساخته بودند .

از خود میپرسم راستی خدمت اقای جداری فقط به خلق ترک و اذری چه بوده است ؟ اگر این مرد با استعداد و کوشا
مدیر یک شرکت صنعتی و یا کا رفرمای یک واحد تولیدی میبود بهتر نبود ؟
از این استعداد های شگرف در کشور ما ایران بسیار است و این استعداد ها چه دینی و چه غیر دینی همه و همه به کام اژدهای شعار های دروغین عدالت خواهانه رفتند . هرگز چنین مباد .