Skip to main content

سلام جناب اسامه مجددی؛

سلام جناب اسامه مجددی؛
بهنام چنگائی

سلام جناب اسامه مجددی؛

و نوشته ی شما:
جناب چنگایی مگر من چی نوشتم که شما لطف کرده برتابیدید
الف: چرا این مکتب کومونیست که شما داری براش بال بال میزنید خروجی هایی مثل کره شمالی -چین مائو-کوبا -رژیم خمر های سرخ داشته لطفا حرف اخوندی تکرار نکنید که نا در این 1400 سال اسلام ناب نبوده حالا من میخوام برای شما بیاورام

دوست گرامی پیش از همه خواهش دارم که به من حق انتخاب عقیده و وجدان آزاد را بدهید، تا خود شما نیز متقابلا شامل این حق انتخاب آزاد و داشتن عقیده مستقل باشید. آیا من تا بامروز مانع ابراز عقیده شما بوده و یا شده ام؟ اگر چنان بوده بگویید تا آنرا سریع به کنار نهم!

من بارها برایتان نوشته ام که ترجیح می دهم شما را به همفکری سالم و سازنده دعوت کنم، تا هرگونه مشاجره ی بی هوده و تعصب برانگیز! زیرا که برای هردومان و دیگر خوانندگان نوشته های ما، هرگز و هیچگونه سودی نخواهدداشت.

من شخصا بسیار مسرورم که در این سایت ایران گلوبال فضای مجازی بسیار باز و جاری و مستعدی برای ابراز هرگونه گفتمان بی حد و مرزِ مترقی، متنوع و متفاوت، بی هر اما و اگری فراهم و مهیاست. و هریک از ما بی قید و شرط می تواند با ارائه دیدگاه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اتنیکی، طبقاتی و...خود، به بیداری و هوشیاری و رهائی اجتماعی از خور مستبدان یاری رساند. تا مگر به گفته ی شما فرصت پیدایش دوباره حکومت های (( خمرهای سرخی، ستمگری های مذهبی و خودکامگی های شاهی در آینده ایران ما ممکن و متصور نگردد.

از شما می خواهم هربار که با من وارد دیالوگ می شوید، لطف کرده و تنها پیرامون سوژه ی مورد بحث گفتمان کنید تا بتوانیم با یاری هم به نقاط مبهم دیدگاه های همدیگر قدری بی تعصبانه و مسئولانه نورپردازی کنیم. این روش بسیار مفیدتر است تا بکاربردن متقابل شیوه و روش تاکنونی شما! زیرا من آن سبک را مفید بحال فضای موجود که در اختیار هردوی ماست ندانسته و نمی بینم.

بنا بر این من به شما پیشنهادمی کنم که هرباره بیشتر مواضع سیاسی مرا و (( نه هویتم)) را با هر اهرمی که لازم می دانید بشدت نقد کنید تا من هم متقابل مواضع خود را در برابر دیدگاه های شما برشمرم. و آنگاه بگذارید خود خوانندگان ما مستقلا قضاوت کنند که کدامین نگرش به سود مبارزه ی عمومی ماست.
باسپاس