Skip to main content

اقلیت مهاجر عرب خوزستان در

اقلیت مهاجر عرب خوزستان در
Anonymous

اقلیت مهاجر عرب خوزستان در اصل از جنوب عراق هستند که در زمان حمله وهابیهای حجازد در زمان قاجار به خوزستان پناه آوردند. البته تا پیش از اسلام عرب تنها در حجاز و یمن بودند . اقلیت عرب خوزستان با شیعیان یمن و شیعیان شرق عربستان که همه منابع نفت عربستان آنجا قرار دارد پسرعمو هستند و در گذشته همه با هم همانجا زندگی می کردند. پسرعموهای شیعه شما را در شرق عربستان و در یمن کشتار می کنند همت کنید و بروید به کمکشان. بجای مزدوری عربستان و کارهای تروریسیتی در ایران بروید سرزمینهای موروثی خود را از چنگ وهابیهای عربستان آزاد کنید.
شیعیان در کویت و بحرین و یمن در اکثریت هستند اما تحت ستم و تبعیض قرار دارند از طرف اقلیت سنی حاکم. شیعیان عرب خوزستان مهمان ایران هستند و بجای ادعا بر سرزمین میزبان خود که کاری غیر انسانی و غیر اخلاقی است باید بفکر بدست گرفتن قدرت در کویت و بحرین و یمن و عربستان باشند. نفت

نفت عربستان در منطقه شرق این کشور است که همه شیعه هستند و زیر خط فقر زندگی می کنند در حالیکه سلفی و وهابیهای در ناز و نعمت. جار و جنجالهای اخیر برای منحرف کردن نگاه ها از مساله شورش قریب الوقوع شیعیان عربستان و کویت است. با جدایی شرق شیعه نشین و منطقه قطیف عربستان دست سلفیها و وهابیها از منابع نفت کوتاه شده و خون و خونریزی های منطقه که با پول عربستان ایجاد شده خاتمه خواهد یافت. برای مبارزه با داعش باید لجستیک آنها را نابود کرد.
حیدر المقیمی – جمهوری شیعه القطیف حجاز