Skip to main content

این تجزیه طلبان همیشه آب در

این تجزیه طلبان همیشه آب در
بهمن موحدی(بامدادان)

این تجزیه طلبان همیشه آب در آسیاب رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی می ریزند. ببینید این تجزیه طلب پان عرب چه گفته است: «"جنبش عربی آزادی بخش الاحواز هرگونه رابطه با اپوزیسیون فارس را در تناقض با آرمانهای ملت وشهدای احواز قلمداد می کند."» عجب ! اصلاً اپوزیسیون فارس یعنی چه؟! ما اپوزیسیون فارس نداریم ما یک ملتیم و یک خلقیم و آرمانمان سرنگونی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی و پیشرفت و آبادانی میهنمان است. تجزیه طلبان پان عرب، خائن به ایران و خائن به خلق ایران هستند، این خائنین تجزیه طلب پان عرب به بیماری نژاد پرستی مبتلا هستند و یک دشمن خیالی و توهمی به نام فارس ها را برای خود ساخته اند. تفکرات و اقدامات تجزیه طلبان پان عرب سمت وسوی مبارزاتی ندارد و آخوندهای حاکم بر ایران را هدف قرار نمی دهد ، این جماعت به جای مبارزه با رژیم جمهوری اسلامی، به فارس زبانهای بیچاره ایران حمله می کنند.

تفکرات تجزیه طلبان پان عرب ملغمه ای است از نژاد پرستی ، بیسوادی و نفرت پراکنی.
عربهای خوزستان جزئی جدایی ناپذیر از ملت ایران هستند و همۀ مردم ایران آنها را برادر و هموطن خود می دانند. عربهای خوزستانی دارای هویت ایرانی هستند و به هیچ وجه این خائنین تجزیه طلب پان عرب نمی توانند به آنها هویتی غیر ایرانی بدهند.
این تجزیه طلبان ضد ایرانی بدانند که کوچکترین اقدام آنها برای تکه وپاره کردن ایران با مشت آهنین ملت ایران مواجه خواهد شد.