Skip to main content

کابرد واژه "فارس" توسط پان

کابرد واژه "فارس" توسط پان
اقبال اقبالی

کابرد واژه "فارس" توسط پان ترک ها و پان عربها؛
1-هرجا پان ترکها و پان عرب از واژه جعلی و من درآوردی "ملت فارس" سخن می گویند، منظورشان ایران است. قوم فارس وجود مادی ندارد و از انجا که پان ترک ها و پان عربها هنوز آمادگی اعلام جنگ علیه موجودیت ایران را ندارند، زیر شعار فارس ستیزی اهداف ایران ستیزانه را دنبال می کنند.
2- هدف قومپرستان بانحراف بردن مبارزه آزادیخواهانه علیه اسلام و اسلامگرایان حاکم است، زیرا ترجیح پان عرب ها و پان ترکها بقاء حکومت اسلامی ست تا ایجاد ایرانی آزاد و دمکراتیک!
3- مانند روز روشن است که اهداف اسلامگرایان جهت استحاله ایران به "آخوندستان شیعه" شکست خورده است. پان ترکها، پان عربها و کیف کش های آنها، تضعیف حکومت اسلامی را مترادف تضعیف ایران تلقی می کنند و در انتظار فرصت هستند تا رسمن بگویند که اهداف تاریخی مهاجمین عرب و مغول در دستور کارشان قرار دارد.

4- ما بعنوان ایراندوستان آزادیخواه و سکولار دمکرات، بیوقفه در کنار کار اصلی مان، حرکات پان ترکها و پان عربها را زیر ذربین قرار داده و با توجه به اینکه هدف اصلی براندازی حکومت اسلامی است؛ هوشیار هستیم که این امر بگونه ای تدارک دیده شود که راه تهاجم دوباره قببیله گرایان عرب و مغول نیز ناممکن گردد.
5- ما با دفاع از حق ملت ایران در تعیین سرنوشت خود، از نظامی سیاسی دفاع می کنیم که شایسته شهروند متمدن قرن 21 (فرای تعلقات دینی، قومی، نژادی، جنسیتی) باشد و برای تحقق این امر، بایستی ایراندوستان آزادیخواه، لائیک، دمکرات و تبعیض ستیز زیر یک پرچم بایستند. چنین باد!