Skip to main content

حر ف اقبالی درست است چون

حر ف اقبالی درست است چون
Anonymous

حر ف اقبالی درست است چون تجزیه طلبان از عظمت نیروی ایرانی میترسند برای فریب مردم از کلمه فارس استفاده میکنند . در ایران کسی نمی گوید فارس است بلکه میگوید اهل فلان استان و ولایت است و زبانش فارسی اسی یا یکی از 30 لهجه زبان فارسی در ایران .
تجزیه طلبان عرب و آذری چون از نظر فکری دچار اغتشاش تفکر هستند و گاهی خجالت میکشند که بگویند دشمن همه مردم ایران هستند و قصد مردم فریبی دارند مدام از فارس و فارسستان حرف میزنند .
من بارها اینجا پیشنهاد کردم کیانوش توکلی نقشه ایران فعلی را در بالای این سایت؛ لابی تجزیه طلبان قرار داد تا آذری های بیسواد ببینند از 35 استان فعلی ایران ، حدود 30 استان با یکی از لهجه های زبان فارسی حرف مینند و خودرا ایرانی میدانند. ولی سرپرست سایت چون اغراض مخفی ضد ایرانی دارد از این پیشنهاد خودداری کرده و زمینه را برای خودکشی این گروه مامور بیگانه تهیه می نماید .
دوبار

بیگانه نگان بر اثر بی اطلاعی و غرض ورزی نام فارس را روی ایران گذاشتند . یکبار موقع حمله اعراب مسلمان به ایران چون در آن زمان زبان فارسی تنها عامل مقاومت شد خلاف مصر و لیبی و عراق و سوریه و غیره . بار دوم زمان حمله یونانیان ؛ چون پایتخت دولت در استان فارس و شهر پرسپولیس بود ، مورخین یونانی فکر کردند اسم تمام مملکت امپراطوری ایرانیان همان استان پارس است .
نام ایران در تاریخ آثار فرهنگی و قومی و سیاسی و ملی این کشور حدود 7-5 هزار سال سابقه دارد و در آثار زردشتی دینی اسطوره ای شاهنامه ای چینی هندی هخامنشی ساسانی وجود دارد.
مهاجران عرب و آذری های مغول نسب چون خودشان غیر از شتر و چادر و شیر اسب و پنیر و جنگ و راهزنیو قره قوروت اولیدی در تمدن و فرهنگ بشریت خاورمیان ندارند، اکنون از خواب بیدار شده و بقول نیچه میخواهند با انکار تاریخ ملل دیگر، وجود خودرا اثبات کنند ، که همچون گذشته با خشم توده ای آریایی اهورایی انقلابی ایرانی پارسی ، روبرو خواهند شد و باید بروند اول قره باغ و فلسطین را پس بگیرند و بعد طمع به ایرانزمین داشته باشند .