Skip to main content

جناب اسامه مجددی سلام؛

جناب اسامه مجددی سلام؛
بهنام چنگائی

جناب اسامه مجددی سلام؛

برادر من چه شده که شما اینچنین یکباره عصبانی شده اید؟ قدری انصاف، چیز بدی نیست. من که شما را تحقیر و یا توهین نکرده ام که شما را برآشفته باشد! بلکه درست برعکس آن، من شما را همانطوریکه هستید و فکر می کنید پذیرفته و بسیار هم دوستانه با شما وارد گفتمان صمیمانه شده ام. بنا بر این براستی نمی دانم چه شده است که شما اینگونه دست به تندی زده و بر من تهاجم ناروا برده اید؟!

من تنها از شما خواستم که مواضع سیاسی خود را اگر خواستید برای "خوانندگانِ" پانویس های ما بازگو و تاحدی روشن کنید.
و اینک هم از شما انتظاردارم که نگذارید ما همدیگر را بخاطر عقاید و باورهای مان ملامت و سرزنش کنیم! این شما هستید که تصمیم گرفته و خواهیدگرفت با من دیالوگ داشته و یا نداشته باشید؛ اما احترام متقابل را نباید فراموش کنید.

در ضمن دوست گرامی فراموش نکنید که بحث روشن ما پیرامون حق تعیین سرنوشت ملیت ها و یافتن راهکارهائی برای دخالت مستقیم مردمی در سیاست و همزمان زدودن ساختارهای تمامیتگرا و خودکامه است! و بر سر این محورها، من هرگز با شما بحث ساختارهای سیاسی اقتصادی کمونیستی نکرده ام که شما آنرا رد کرده و در برابر من بایستید.

و همین جا لازم می دانم به شما یادآورشوم که این خواسته های فدرالیسم و اهرم های تکثرگرائی آن عمدتا در اغلب جوامع راست و با ساختارهای سرمایه سالاری موجود قرین بوده و پیاده شده است. و اصولا فدرالیسم مضمونی و محتوائی کاملا بورژوادمکراتیک دارد و در همین دستگاه بورژوائی مسلط جهانی تکامل یافته و در آینده بیشتر رونق می یابد.

اما از این بخش نوشته و منظور شما هیچ سردرنیاوردم!
نوشته اید:
((شما به وقت اش حتی به کمک حزب دموکرات کردستان رفتید تا سر بچه های سیزده چهارده ساله بسیجی جهرمی را پیش پای عروس هایشان ببرند شما هم در این فجایع سهیم هستید))

من نمی فهمم که موضوع مورد اشاره ی شما چیست و برای چه آنرا بمن متذکر می شوید؟! لطفا با تشریح این بخش، مرا و دیگر خوانندگان پانویس ها روشن کنید.
باسپاس