Skip to main content

جناب "peerooz " اینجا یک بحث

جناب "peerooz " اینجا یک بحث
Anonymous

جناب "peerooz " اینجا یک بحث است. قرار نیست تلگرافی حرف زد. در بجث و گفتگو هر اداعایی باید روشن شود. اتفاقا من خیلی موجز می گیوم/ هر چند با پیش زمینه سالها مطالعه می نویسم ولی انلان نویس یمیکنم متن اناده ندارن، ساعات فکر می کنم و سعی میکنم نظمی بدهم. قصد تکرار ندارمف دقت کنید در هر کامنت دارم گوشه از یک بحث نویسنده مطلب توضیح میدهد. تیتر "آزادی یاچنگ" یک عبارت کلی است. شاید سوتفاهم بشود که ما بین ازدی و جنگ هیچ گزینه دیگر نیست؟ یا منظور از آزادی چیست.
آزادی به چی؟ برای چی؟
باید روشن شود.
باری دیگر بخوانید، من دارم چرا چونه درست و عملی شدن آزادی م یگیوکم.
ولی من ددر نامیدی خواس بوگویم بر خلاف اندک نویسنده، مردم ایران، عموما منفعلا هستند. بدون هیج شکی اکثریت مردم ایران از نظام استبداد مذهبی ولایت فقیه و عامل وابسته نارضی اند. ولی برخلاف سال 1357 یک خمینی مرتجه نیست این ینوری پراکندند

با ذمر مثال و ردصد راحت میگوی
قدرت دو نوع است/ نرم و سخت
خدود 50% قدرت نرک در اختیار استباد مذهبی-ولایت فقیه و عوامل نظامی-بورزاوی/اصلاح طلب فرصت و دغل باز است
حدود کمتز از 50 قدرت نرد ذر اختیار رمخالفان است
از این 50% قدرن رم، دو سوم در اختیار نیورهای تجزیه طلب و وابسته به خارج هستند و یک سوم در اختیار دمکراسی های وحدت طلب
در واقع وحدت گراین دمکراسی خواه اعم فدرال دمکرات یا غیر فدرال دمرکات فقط جدود 25 در2د قدرت دارند
با توجه به اراده ابرقدرتها مبنی بر حفظ این استبداد مذهبی فعلی، بنابر مصالحشان و نمادش توافق ویرن/برجام است، تا 25 سال این استبداد جاکم ب راین هرچند ضعیف و نوگرصفت ابرقدرتها باقی ماند/ در 25 بعد وضعیت هرج و رج حاکم می شود تا سال 2070 میلادی ایران به چندپاره تجزیه میشودو در هر پاهر یا حکومت استبداد قومی-مذهبی تشکیل و یا الحاق به کشر همساببه
ایران هم شمال مناطق شرقی و مرکزی و بخشی اسواحل شمالی و جنوبی باقی خواهد ماند. مناطق جنوب خوزستان به عراق ملحق خواهد شد/ بلوچستان موقتا مستقل و در نهایت به تصرفاسکتان در خواهد امد. ارزبایجان جنوبی تشکیل و طی جنگ خونینی ارزبایجان شمالی تصرق میکند به مرکزیت تبریز.
بخش کردشین ایران از ماکو تا پاوه ضیمیه کردستان بزرگ می شود. احتمالا طی یک فدراسیون مناطق شیعه نشین لکستان و ایلام و کرماماتنشاه و لرستانو بخیتاری و شمال و شرق و خوزستان با ایران فدراسیون تشکیل می دهند.
هیچ کشور مستقلی از یارن تجزیه نمی شود.
مناطق مرز تکرمن نشنی ضمیه ترکمنشتان می شود البته کرمامج شمال خراسان با ترکها و ترکمن چند سالی جنگ خونین راه انداخت ولی در نهایت اکثریت نسبی کرمانج ها با کمک ایارنی ترک ها و رتکنها قتل عام و تصفیه نژادی نیکنند. استان کرمانجستان خراسان شمالی ضمیه ایارن جددی می شود.