Skip to main content

اینکه " هیلاری کلینتون پس از

اینکه " هیلاری کلینتون پس از
peerooz

اینکه " هیلاری کلینتون پس از پایان مناظره با آقای هولت دست داد اما آقای ترامپ از دست دادن خودداری کرد و از صحنه خارج شد. " دروغ است. من شاهدم زمانی که هیلری با مجری دست میداد ترامپ لحظه ای در روی صحنه با شخص دیگری دست داد و مجری قصد نشستن داشت که ترامپ جلو رفته و با او هم دست داد.

و اینکه " آقای ترامپ پس از مناظره به فاکس نیوز گفته است که نخواسته جلوی چلسی دختر هیلاری کلینتون در مورد بیل کلینتون و روابطش حرفی بزند." درست است. هیلری ناجوانزنانه گفت که ترامپ در برنامه های مسابقه زیبایی خود دور و بر زنها میپلکد. ترامپ نخواست بگوید که شوهر عزیز و دو بار رئیس جمهور آمریکا علاوه بر سایر کثافت کاری ها, سرگرم " سکس دهانی " با دخترک انترنی در اتاق بیضی کاخ سفید بود در حالی که یاسر عرفات در اتاق مجاور منتظر ملاقات با ایشان بود.

نکته مهم و مغفول در این گزارشات خیمه شب بازی " انتخابات آزاد " در

در آمریکاست که ترامپ واجد کمترین شرایط سیاسی و تجربه جهت احراز مهمترین مقام اجرایی دنیاست ولی هیلاری با صرف ده ها برابر خرج تبلیغاتی و پشتیبانی تمام دمکرات ها و حتی سران جمهوری خواه امریکا منجمله پرزیدنت بوش و خانواده او, در آمار گیری های روزانه تقریبا با ترامپ برابر است. و این میزان شرایط و جریان انتخابات آمریکا ست.