Skip to main content

با سلامهای مجدد بخدمت آقای

با سلامهای مجدد بخدمت آقای
Anonymous

با سلامهای مجدد بخدمت آقای اردبیلی

می خواستم عرض کنم که یکی از صفات بلکه یگانه صفات بارز فرد دمکرات تحمل درد نظر نیش زنندۀ مخالف خود در برابر افکار دیگراندیشان رقیب خود و برخورد معتدل با اندیشۀ دشمن خود هست.
می خواستم بخدمتان عرض کنم اگر شماها در آن تشکیلات برای حداقل خواستهای آذربایجانیان با وجود رای نیاوردن می ماندید و برای افکار معتدل خودتان تبلیغ می کردید ، الان پتانسیل آذربایجان در خارج کشور یک نیروی دیگری بود.
اما از آن زمان سالها گذشت ، حقانیت و درستی مبارزۀ صلح آمیزی که آذربایجانیها به آن اسرار می ورزند موفقیت چندانی کسب نکرد.وجود پراکندگیها در جمعیتهای آذربایجانیان خارج صدای مبارزان محیط زیست در گلوی دریاچۀ ارومیه خفه شد، صدها نفر در زندانها از برای صلح و عتدال سیاسی از برای استقرار فرهنگ مدنی لح شدند.
تنها وتنها دمکرات نبودن آذربایجانیان خارج نشین سبب عدم موفقیت در این راه بوده است.این مبتلایان به کیش شخصیت صدای به حق حرکت ملی را در خارج به ایزوله کشاندند.و نتوانستند صدای حقانیت حرکت مللی را به گوش سنگین اپوزسیون ایران و بشریت عادل برسانند و پتانسیل سازندۀ آذربایجان در داخل نیز به کارهای نکرده محکوم شدند.قضاوت بهتر را آینده خواهد کرد. موفق باشید.