Skip to main content

سراسر ایران عربی کردند. عمده

سراسر ایران عربی کردند. عمده
Anonymous

سراسر ایران عربی کردند. عمده لغات اصلی عربی است. اخوندها تا خرخره زبان فارسی از لغات عربی پر کردند. برای القیتی پراکنده عرب مهاجر به فلات ایارن، یک زبان به بهانه اسلام در کنار فارسی رسمی کردند که بیش از 97% نمی فهمند. من فرسی زبانم و رسمی بودن هیچ زبانی ناراضی ام. اصلا لازم نبود نام زبانی در قانون اساسی برده شود. مگر در ایلات متحده اسم زبانی رسمی اعلام شده، مردم بنا ب رسنت انجا زبان انگلیسی زبان اداری و اموزشی اختیارا گرفتند. هزار سال زبان کاربرد عمومی فارسی بودو عربی هم همیشه تا کتون زبان دینی بود.
بعنوان فارس ترجیح می دادم زبان ترکی اذری بجای عربی تدریش شود که با فارسی 80% همگرایی در ایران ایجاد می کرد. ایران را این فارس و اقوام متحدشان و ترک زبان تاحالا سرپا نگه داشتند. ایران را اخر سر فارس و ترک از تجزیه نجات می دهد و عرب های خائن 1400 سالست کمر به نابودی هویت ایرانی گرفتند.

ما فارس ها باید مثل همین هزار اخیر با ترک ها متحد شویم/ متحدان قومی ما یعنی شمالی ها و لر و بخیتاری و لکستانی و کرمانشاهی هم با هستند. عربها از اختلاف ترک و فارس دارند سواستافده می کنند و خرافت 1400 ساله توسط اخوندهای مزدورشان بر ما تخمیل میکنند. راز بقای ایران اتحاد فارس و ترک است.
فارس و ترک در همه جای ایران پراکنده اند. ای فارس و ای ترک ها شما برخلاف کردهای برازانی پرست و عرب های وهابی پرست جایی ندارید جز ایران . به نقشه ایران نگاه کنید ما بقایمان در همین جغارفیا است. ترک های هومطن گرامی قول پان ترک های مزدور نخورید. اگر ایران تجزیه شود شما حتی از فارس بیشتر ضرر می کنید.
بیایید متحد شویم و با نظام فدرل دمکراسی ایارن با عرت و قدرت به سوی اینده نگه داری کنیم.